דני גולן מונה למאמן הפועל פתח תקווה עד תום העונה

דני גולן. גם הקהל מחה נגדו
דני גולן. גם הקהל מחה נגדו | צילום: ערן לוף

המאמן יתפוס את מקומו של אורן קריספין שפוטר אחרי ההפסד לבני לוד, ואם יצליח להעפיל לליגת העל הוא ימשיך לעונה נוספת. מהמועדון נמסר: "סומכים על מקצועיותו ומאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש"

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה הודיעה הערב (שלישי) על מינויו של דני גולן למאמן הקבוצה עד תום העונה. הבוס החדש יחליף את אורן קריספין שפוטר אחרי ה-1:0 לבני לוד, ועל פי הודעת המועדון, אם וכאשר יצליח גולן להעפיל עם הקבוצה לליגת העל, הוא ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה: "שמחים להודיע על החתמת המאמן דני גולן בקבוצתנו. אנו סומכים על מקצועיותו ומאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש".

הקבוצה נמצאת בתקופה איומה עם רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, והיא מדורגת במקום השמיני בליגה הלאומית מרחק שמונה נקודות מהמקום השני המוביל לעליה. דני גולן אימן ביריבה העירונית – מכבי פתח תקווה, איתה העפיל לפלייאוף העליון של ליגת העל בעונת 2015/16. בנוסף אימן בהפועל חיפה בצוותא עם ניר קלינגר, אך עזב לאחר מספר חודשים. בליגה הלאומית הוא אימן כבר בין השאר את הפועל רמת גן, הפועל אשקלון והפועל נצרת עילית.

בנושא אחר, מחאתם של אוהדי הפועל פתח תקווה נגד הבעלים דורון גלנט נמשכת. רק ביום שישי האחרון נטשו אוהדי הקבוצה מהליגה הלאומית את האצטדיון בפתיחת המשחק כאות מחאה על כך שהמועדון לא עובר לידיים חדשות, אבל הבוקר הודיעה משטרת ישראל כי אוהד הקבוצה נעצר לאחר שהתקבלה תלונה בגין איומים ברשת החברתית כלפי גלנט.

דורון גלנט התייצב במשטרת פתח תקווה אמש והתלונן על איומים על חייו ברשתות החברתיות, כאשר אותו אוהד שנעצר היה בין המגיבים באחת מקבוצות האוהדים וכתב: "צריך לשרוף לו את הבית". אוהדים ותיקים של הפועל פ"ת שהמועדון יקר ללבם, פנו לגלנט והבהירו לו שהדבר עלול להסתיים בצורה רעה עד מאוד וכי עליו לקחת אחריות ולפנות למשטרה.

החשוד, תושב העיר בן 24, נעצר כאמור הבוקר ועוד היום יובא לבית המשפט בכוונה לבקש להרחיקו ממגרשי הכדורגל עד סיום העונה ובמקביל יימשך ההליך הפלילי. משטרת ישראל מסרה כי "נמשיך ונפעל תוך גילוי אפס סובלנות כלפי על גילוי של אלימות לרבות ברשת החברתית". החשש הגדול במחאות מן הסוג הזה היא שבעוד ישנם אוהדים שרק מגיבים ומסיתים, יש את אלו שיוצאים לשטח ונוהגים על פי אותן הודעות.

יש לציין שאוהדים רבים של הפועל פתח תקווה מיהרו לגנות את התנהגות אותם אוהדים שנהגו באלימות מילולית ברשת וטענו כי המעוניינים למחות יכולים לעשות זאת על ידי הצבעה ברגליים, בכך שיחרימו את משחקי הקבוצה ולא ינהגו באלימות.


התגובה שבעקבותיה נעצר אוהד הקבוצה. אוהדים רבים הוקיעו את ההתנהגות (מסך)


מחאתם של אוהדי הפועל פתח תקווה בסוף השבוע האחרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי