חזרה לפסגה: הפועל תל אביב ניצחה את רמת השרון 1:2

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

האדומים העפילו לראשות הטבלה בזכות שערים של אקסברד והירש, שבישל גם את הראשון. גאירה העלה את המארחים ליתרון, ינקו מנע שוויון בתוספת הזמן וגם נצרת עילית-נשר 1:1, ראשל"צ-הרצליה 0:0

(גודל טקסט)
המחזור ה-12 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) כשהפועל תל אביב גברה על הפועל רמת השרון 1:2, באצטדיון "גרונדמן" ועלתה למקום הראשון בטבלה. מי שבלט במדי האדומים היה שחר הירש, שבישל לעידו אקסברד את הראשון והבקיע את השני, ג'וף גאירה העלה את החבורה של חיים שאבו ליתרון. בנוסף, בדרבי הצפוני הפועל נצרת עילית ועירוני נשר סיימו ב-1:1 דרמטי, עירוני ראשון לציון ומכבי הרצליה נפרדו ב-0:0.


הפועל תל אביב הגיעה להתמודדות בצל החדשות הרעות על פציעתו של ג'וזף גנדה, שגמר את העונה. כבר בדקות הראשונות האדומים הגיעו להזדמנות נהדרת כשהירש שלח את הכדור לרשת, אך השער נפסל בעקבות נבדל מוצדק. בדקה ה-21 גאירה נשלח להתקפה מתפרצת לבדו מול אריק ינקו, והחלוץ שלח את הכדור לרשת. 0:1 לרמת השרון. חלפה דקה ופריצה של הירש באגף שמאל הסתיימה במסירת רוחב של החלוץ אל אקסברד, שהכניע את אסף רז. מאותו הרגע האדומים השתלטו על המשחק. בדקה ה-37 מוטי ברשצקי קיבל כדור באגף שמאל ומצא את הירש לבדו ברחבה, שהפך את התוצאה וקבע 2:1.


המחצית השנייה נפתחה בקצב מאוד איטי מצד שתי הקבוצות. המצב הראשון הגיע בדקה ה-60 כשהירש מצא את אור אוסטוינד ברחבה ואקס רמת השרון לא הצליח להכניע את רז. ברשצקי המשיך ללהט על כר הדשא והפעם סידר מצב בעיטה נהדרת לניר לקס, ששלח את הכדור בסמוך לשער היריבה. לקראת הסיום אקסברד קיבל הזדמנות נהדרת להשלים צמד, כשנשאר אחד על אחד מול שוער רמת השרון ובעט ברשלנות לידיו. בתוספת הזמן המארחים קיבלו הזדמנות נהדרת להשוות, כשהגבהה של מקסים גרצ'קין מצאה את ראשון של רון אשכנזי המחליף, שנגח למסגרת וינקו עם זינוק ענק מנע שוויון.


אוהדי הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)
אוהדי הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)


הרכבים
הפועל רמת השרון: אסף רז, עמית מגוז (לירן כהן, 63), משה משאלוף, גל מאיו, מקסים גרצ'קין, גל בראל, בר אביטן (ראיין גרכד, 87), בן בן יאיר (רון אשכנזי, 70), דור כוכב, פאדי זאידן, גאירה ג'וף.


הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, אדי גוטליב, ברונו סוארס, רז נחמיאס, אוראל דגני, ניר לקס, אור אוסטוינד (פדרו גלבאן, 74), מוטי ברשצקי, שחר הירש (עדן הרשקוביץ', 64) , עידו אקסברד (ישראל ראש, 87).

עדין 0:0 בקרב הצמרת בין הפועל רמת-השרון המקומי והאורחים מתל-אביב … נפרגן לקהל האורח שממלא את היציע המערבי בגרונדמן אבל גם לקהל המקומי שממלא את יציע הבית pic.twitter.com/ffIZUj55V6

— הפועל מ.כ. רמת-השרון (@RHFC_IL) December 4, 2017



מחצית ראשונה
דקה 5: שחר הירש נשלח בכדור עומק נהדר והקפיץ את הכדור מעל רז לרשת, אך השער נפסל בגלל נבדל.


דקה 17: לאחר באלגן ברחבת השרון, הכדור הגיע אל רגליו של אקסברד והחלוץ בעט ברשלנות אל ידיו של רז.


דקה 23, 0:1 לרמה"ש! מתפרצת קטלנית של החבורה של שאבו הסתיימה באחד על אחד של גאירה מול ינקו והחלוץ כבש ללא בעיה.


ג'וף גאירה. מבסוט משער היתרון (אודי ציטיאט)

ג'וף גאירה. מבסוט משער היתרון (אודי ציטיאט)


ג'וף גאירה. מראה לקהל מי הבוס (אודי ציטיאט)
ג'וף גאירה. מראה לקהל מי הבוס (אודי ציטיאט)


דקה 24, הפועל ת"א משווה ל-1:1! הירש פרץ באגף שמאל, שלח מסירת רוחב נהדרת לאקסברד והחלוץ הכניע את רז.


דקה 37, 2:1 להפועל ת"א! הפעם זה היה תורו של ברשצקי לפרוץ באגף שמאל ולמסור רוחב, הירש חיכה ברחבה ושלח את הכדור לרשת לקבוע מהפך.


מחצית שנייה
דקה 55:
דקות ראשונות בחצי השני באצטדיון גרונדמן, וניתן לראות ששתי הקבוצות מתנהלות באופן איטי ומחפשות את הדרך אל שער היריבה.


דקה 60: ברשצקי חילץ את הכדור במרכז המגרש ושלח כדור ארוך אל הירש, החלוץ מסר ימינה אל אוסטוינד שהיה ברחבה והקשר בעט אך נעצר על ידי רז.


עידו אקסברד. משחק פושר לחלוץ (אודי ציטיאט)
עידו אקסברד. למרות הגול משחק פושר לחלוץ (אודי ציטיאט)


דקה 65: ברשצקי עם מבצע אישי נאה בשמאל מצא את לקס ברחבה, והקשר בעט את הכדור בסמוך לשערה של רמה"ש.


דקה 75: אקסברד הוריד כדור נהדר לגלבאן שרק נכנס, ובנגיעה הראשונה בכדור הקשר בעט מ-20 מטרים ונעצר על ידי רז.


אור אוסטוינד. לא הצליח לכבוש מול האקסית (אודי ציטיאט)
אור אוסטוינד. לא הצליח לכבוש מול האקסית (אודי ציטיאט)


דקה 83: אקסברד נשאר לבדו מול רז, אך בעט ברשלנות ורז קלט את הכדור.


דקה 90+2: הגבהה מאגף שמאל של גרצ'ין מצאה את ראשו של אשכנזי, שנגח למסגרת וינקו עם זינוק ענק מנע שוויון.


אריק ינקו. עצירה מדהימה של השוער (אודי ציטיאט)
אריק ינקו. עצירה מדהימה של השוער (אודי ציטיאט)


הפועל נצרת עילית – עירוני נשר 1:1
הדרבי הצפוני סיפק דרמה אדירה באצטדיון "גרין" ונצרת עילית התמקמה במקום התשיעי עם 16 נקודות, ומנגד עירוני נשר עדיין מתחת לקו האדום כשהיא במקום ה-15 עם 5 נקודות. גיא דיין הוותיק העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-31, שהחזיק עד תוספת הזמן, אז האורחים קיבלו פנדל וספואן זועבי קבע 1:1.


הפועל ראשון לציון – מכבי הרצליה 0:0
החבורה של ניר ברקוביץ' לא ניצלה את יתרון הביתיות כדי להשוות את הנקודות של הפועל כפר סבא, אך הכתומים נמצאים במקום הרביעי עם 23 נקודות. הקבוצה של משה סיני נשארה במקום האחרון בטבלה עם 6 נקודות בלבד. המשחק באצטדיון של עיר היין לא התעלה לרמה גבוהה ולאורך 90 הדקות לא נרשמו מצבי הבקעה מאיימים מצד שתי הקבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי