סוף לסאגה? דגני יוותר על הבוררות ויחתום לחמש שנים

אוראל דגני
אוראל דגני | מאור אלקסלסי

הבלם ירוויח 166 אלף דולר לעונה וימשיך לסייע לקבוצה במאמציה לשוב לליגת העל. הבוררות בין האדומים לגוטליב תמשיך ביום ראשון, חלוץ ברזילאי יגיע להתרשמות

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ואדי גוטליב עדיין לא הגיעו להבנות. היום (חמישי) התקיימה הבוררות בין הצדדים אצל עורך הדין עמיר זולטי, אך אחרי שלוש שעות של חקירת העדים, הוחלט כי הקבוצה והבלם ימשיכו להתדיין ביום ראשון.


את האדומים ייצגו עורך דין משה בן דת, המנכ"ל רובי רגב והבעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב וזאב גרינברג. בקבוצה עוקבים בעניין אחר הדיון וממתינים להחלטת הבורר שתהיה המפתח להתנהלות המועדון בחלון ההעברות בינואר. הקבוצה ביקשה כי שרון ניסנוב, השוהה בחו"ל, יעיד בבוררות. הבקשה התקבלה על ידי זולטי. 




אם זולטי יקבע מחיר שחרור, הכסף שיכנס ישמש לרכש חדש. אם גוטליב ימשיך בקבוצה, הרכש יהיה צנוע יותר וחוזהו של גוטליב לשנתיים נוספות ימומש. מאוחר יותר, במהלך הבוררות עם גוטליב, אוראל דגני הגיע להבנות עם הפועל תל אביב לגבי חוזה חדש לחמש שנים. המועדון נפגש עם הבלם, שנמצא בהליך בוררות מול האדומים, וסיכם על שכר בן 166 אלף דולר לעונה.


על פי אנשי הפועל תל אביב, דגני הביע את רצונו העקרונית למהלך והוא צפוי לחתום בימים הקרובים על הסכם שיסיים את הבוררות ויקשור את עתידו עם המועדון. הצוות המקצועי מבקש לצרף חלוץ זר ובשבועיים הקרובים מתוכנן להגיע להתרשמות בת שבוע חלוץ ברזילאי. החלוץ ג'וזף גנדה, שקרע את רצועות הברך וסיים את העונה, יעבור עד סוף החודש ניתוח. 



אדי גוטליב. ההחלטה בעניינו חשובה לינואר (עדי אבישי)
גוטליב. ההחלטה בעניינו חשובה לינואר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי