אכזבה בהפועל ת"א: לא שיחקנו כדורגל, הכל היה מקרי

שחר הירש
שחר הירש | אודי ציטיאט

בקבוצה לא אהבו את יכולת ב-1:1 מול הפועל רמת גן, וכבר חושבים על חיזוק בינואר:"יש מועמדים, אך כששומעים על התעניינות מצד הפועל ת"א המחירים נוסקים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

 כ-4000 אוהדי הפועל תל אביב הגיעו אתמול לאצטדיון רמת גן כדי לתמוך בקבוצתם, אבל ביכולת על כר הדשא ה-1:1 נגד הפועל רמת גן היה עבורם כמו הפסד וכולם מיהרו הביתה. "עדיף להדליק נר של חנוכה ולאכול סופגניה", טענו רבים מהאדומים המאוכזבים. גם ההפסד של הפועל כפר סבא לא עניין את האדומים.

"לא שיחקנו כדורגל, הכל היה מקרי כולל השער. אין סיבה ליצור התלהבות מדומה וכולנו יודעים זאת", אמרו בקבוצה. היחיד שהחמיא היה מאמן הפועל רמת גן איציק ברוך: "אני מכיר מצויין את מוטי ברשצקי ששיחק אצלי במשך 5 שנים בנוער. הוא שחקן ענק שיגיע לרמות הגבוהות ביותר מהפועל תל אביב לכדורגל שלנו".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר: "הכדורגל הוא משחק פשוט והכי קל, ולכן גם הכי קשה ללמד אותו. כן, כך לימדו אותי. דברים שעובדים עליהם לא עבדו כמו תנועת העומק והנעת הכדור שהייתה איטית וכך אי אפשר לנצח בכל מגרש. דברים נעשים לקראת חלון ההעברות בינואר, וכרגע כולם פה". בעניין המגן טל בנש שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב אמר המאמן: "טל הוא שחקן הפועל תל אביב, ימשיך להיות בהפועל תל אביב, הוא אוהב את המועדון ואין לעשות עניין מהחלטה מקצועית בנושא הזה".


בנש. אין מה לעשות עניין מהחלטה מקצועית (מאור אלקסלסי)

על המדף בחודש ינואר נמצאים נכון לעכשיו שמות של חמישה שחקנים. בקבוצה הבהירו: "אכן יש מועמדים שהמאמן חושב עליהם, ונכון לעכשיו שום קבוצה לא שחררה שחקנים ואיש לא יעשה זאת בחינם אין כסף. כששומעים שהפועל ת"א מתעניינת, הדרישות הכספיות נוסקות כאילו מכבי חיפה הפועל באר שבע ומכבי תל אביב הם אלו שמגלות עניין".

כבר ביום רביעי תשחק הפועל תל אביב בגביע המדינה נגד מ.ס. דימונה והקפטן אביחי ידין אמור לקבל דקות משחק ראשונות לאחר שהחלים מפציעה. הבלם הברזילאי ברונו סוארס שלא שיחק אתמול בשל כרטיסים צהובים ממשיך לבקש לעזוב וטוען שיש לו הצעות ממועדונים אחרים, ובקבוצה הבהירו: "יש לו תג מחיר של 300 אלף דולר. שתגיע הצעה רשמית מכול מועדון שיהיה מוכן לשלם, ננהל מולו מו"מ. כך זה נהוג כשהפועל תל אביב מבקשת שחקן זר ממועדון אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי