זו הליגה שלה: הפסד שלישי להפועל ת"א, 1:0 להפועל פ"ת

הפועל תל אביב מפסידה
הפועל תל אביב מפסידה | אודי ציטיאט

אחרי שבעה משחקים ללא הפסד חזרו האדומים לסורם ונראו נורא גם תחת רפואה. אז אולי זה לא המאמן אלא פשוט סגל השחקנים שלא עושה את ההבדל? צרויה כבש למלאבסים, קטמון הפסידה הזדמנות לצמצם

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב חשבו שהשינוי בעמדת המאמן הוא ההבדל בין הסתבכות לטיול בליגה השנייה. שישה משחקים תחת קובי רפואה זה באמת נראה כך והאדומים טיפסו לראש הטבלה. אבל אז הכל נעצר: 1:1 מול הפועל רמת גן, 1:2 בגביע על הפועל דימונה מליגה א' בדקה ה-90 והערב (שני) 1:0 מוצדק בבית להפועל פתח תקווה. הפסד שלישי העונה ב-15 מחזורים, איבוד הפסגה להפועל כפר סבא (שהוכתרה לאלופת החורף) ובעיקר היכולת או האין יכולת.

ובעצם אם נהיה כנים, זה באמת לא מאמן כזה או אחר. לאדומים אין העונה את דיא סבע וערן לוי שהיו לנתניה בעונה שעברה בדרך מהלאומית לליגת העל.בעוד חוליית ההגנה (אריק ינקו, אדי גוטליב) הקישור וההתקפה שלה מורכבים משחקנים כמו פדרו גלבאן, רגע לפני פרישה, מוטי ברשצקי, כישרון אבל עדיין בוסר, ושחר הירש, חלוץ שנכשל בכל מקום אליו הלך. בשלוש מלים: לא שוברי שוויון.

למזלה של הפועל תל אביב, היריבות שלה כל הזמן בועטות בדלי. הפעם הגיע תורה של קטמון להפסיד בבית 1:0 להפועל רמת גן ולהותיר לאדומים מרווח של שלוש נקודות מהמקום השלישי בו נמצאת אחי נצרת (30 מול 27). ואסור לשכוח שהיתה פה גם מנצחת. המלאבסים הוכיחו שההרכב שלהם שווה הרבה יותר ממקום תשיעי. רובי לבקוביץ' בשער, עמירן שקלים באגף שמאל של ההגנה, ברנקו מיכאלוביץ' הסרבי בקישור, גל צרויה כובש השער ומעל כולם שם אלמוני: גל קולני. קשר אחורי נמרץ שהיה בכל מקום במגרש וניהל מאחור את המשחק של הכחולים. 


אוהדי הפועל ת"א. בקיץ, בחורף, בסתיו ואביב (אודי ציטיאט)


מהלך המשחק
דקה 11: לקס נגח מקרוב מתוך ערבוביה, לבקוביץ' הציל וקלט.

דקה 13, 0:1 להפועל פ"ת: מתפרצת ברמת ליגת על שהחלה בפריצה מסחררת של ברנקו מיכאלוביץ' והסתיימה בהגבהה של עומר ורד על הראש של גל צרויה שהמשיך לרשת. לינקו לא היה סיכוי. אם לקובי רפואה לא הספיק הניתוח והגבס ביד, הנה הקבוצה שלו בפיגור.


צרויה חוגג עם חבריו. יתרון מוצדק לאור יחסי הכוחות (אודי ציטיאט)


דקה 19: האדומים הגיבו בהתקפה מסודרת שהסתיימה בהגבהה של אוסטוינד והשחקן הנמוך במגרש ברשצקי נגח למסדרת, לבקוביץ' שוב היה במקום והדף לקרן.

דקה 34, זה היה חייב להיות ה-0:2: עומר ורד קיבל כדור רוחב מקולני וירה מ-30 מ' כדור אדיר שפגע במשקוף, ניתז לקורה והורחק לבסוף לקרן.


רפואה. לא ברור מה כואב לו יותר, הראש בגלל היכולת או השבר ביד? (אודי ציטיאט)


דקה 36:
 שוב תגובה מהירה של האדומים. אקסברד בעט חזק ושטוח מ-16 מ', לבקוביץ' השתטח והדף.


דקה 42:
  הירש קיבל מסירת עומק חדר לרחבה אבל התברבר עם הכדור במקום להוציא מסירה לאקסברד.


גולן. ניצחון יוקרתי על האדומים. או שאולי לא כזה יוקרתי (אודי ציטיאט)

דקה 44:  חילוף מוזר של רפואה: הקשר דניאל גרץ נכנס במקום ישראל ראש, אוראל דגני  יירד לעמדת הבלם וטל בנש יתופקד כמגן ימני.  הכל טוב ויפה אבל מה הוא נותן בדקה ה-44.

דקה 52: האדומים עם השינוי ואחרי השטיפה שקיבלו מרפואה מן הסתם בחדר ההלבשה, לא עלו עם טירוף בעיניים למחצית השנייה. עם זאת, כמעט 1:1 לאחר שלבקוביץ' פשוט איבד את הכדור ואת עצמו אבל לא נמצאה רגל אדומה שתנצל זאת.

דקה 56:  אוסטווינד פרץ מימין והגביה בחצי גובה להירש שהמשיך למסגרת, לבקוביץ' קלט.

דקה 65: מיכאלוביץ' פרץ מימין זרק את נחמיאס והעביר לצרויה שפספס את הכדור, שקלים השתלט והכניס עומק ושוב כובש השער החמיץ הזדמנות לצמד. פתח תקווה עוד עלולה להצטער על כך.


קולני. תגלית המשחק (אודי ציטיאט)

דקה 78, הזדמנות ענק להפועל ת"א:  אוסטווינד נתן כדור ענק לאקסברד שהמשיך בלי לעצור וסחט הצלת ענק מלבקוביץ'.

 הניצחון הזה מקרב את פתח תקווה בחזרה לצמרת הגבוהה (אודי ציטיאט)


במשחקים הנוספים:
הפועל קטמון – הפועל רמת גן 1:0

ניר שרון העלה את האורדונים ליתרון בדקה ה-40 מפנדל והמארחת החמיצה הזדמנות להידבק לצמרת וגם הפסד ראשון אחרי שבעה משחקים. האורחת צברת שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים וברחה מהתחתית.


הפועל עפולה – בית"ר ת"א/רמלה 1:1

בדקה ה-19 העלה דמיטרוב רייזוק את המארחת ליתרון מנגיחה לאחר כדור קרן. השוויון הגיע ממבצע אישי של יוג'ין אנסה הגינאי בדקה ה-32. שתי הקבוצות נותרו בתמונת המאבק על הפלייאוף העליון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי