דוקטור תציל אותם: הפועל תל אביב נכנעה 1:0 לראשל"צ

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

רפואה הורחק בשל ויכוח עם השופט, האדומים ספגו הפסד שני ברציפות כשגיל יצחק הכריע בפנדל (87). 1:1 דרמטי בין קטמון להפועל פ"ת, 1:2 לנצרת עילית במרמורק. לוד הביסה 0:3 את נשר, 1:1 להרצליה בעפולה

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד, הפועל תל אביב נכנסה באופן רשמי למשבר, עם הפסד שני ברציפות. בני לוד הביסה את נשר ועידן בראון וקטמון והפועל פתח תקווה נפרדו ללא הכרעה. המשמעות היא שהפועל כפר סבא יכולה להגדיל את הפער בפסגה ביום שני, והתחתית – בוערת מתמיד. 


הפועל תל אביב – הפועל ראשון לציון 1:0

זה כבר ללא ספק משבר. אחרי התצוגה הרעה מול מ.ס. דימונה, וההפסד להפועל פתח תקווה – האדומים של קובי רפואה קרסו תחת הלחץ. המאמן של המארחת הורחק בירידה למחצית אחרי דין ודברים עם השופט. חוסר האחריות של רפואה לא הצליח לעורר זעזוע אצל הפועל תל אביב, שספגה בדקה ה-87. גיל יצחק, שהוכשל ברחבה, דייק מהנקודה הלבנה וסידר לכתומים התבססות במקום החמישי. 




הפועל מרמורק – הפועל נצרת עילית 2:1

בזמן שהיריבות שלה לתחתית מתקשות, מרמורק לא עוזרת לעצמה. יובל יוסיפוביץ' כבש את הראשון לטובת האורחת בדקה ה-32, עידן שריקי רק איזן זמנית בדקה ה-46 עד שחוליו סזאר הכריע (92). נצרת עילית בורחת מהתחתית והיא עם 20 נקודות, מרמורק עדיין בצרות. 



מבוכה אדומה. עוד הפסד (אודי צטיאט)


עירוני נשר – בני לוד 3:0

איזו תבוסה לעידן בראון. נועלת הטבלה לא הצליחה להפגין אופי בקרב התחתית, שסידר לאורחת מרחק ביטחון מהקו האדום. שער עצמי של דניאל טוויזר פתח את החגיגה של לוד בדקה ה-54, צמד המחליפים: ויקטור מרעי (61) ורז שביט (80) השלימו את החגיגה. נשר רק עם תשע נקודות העונה בליגה ובקצב הזה, היא תתקשה לשרוד בלאומית.


הפועל עפולה – מכבי הרצליה 1:1 

בשורה לעופר טלקר ואריאל שיימן, שכבר לא נועלים את הטבלה. בזכות התבוסה של נשר והנקודה היקרה של הרצליה, היא מדורגת רק במקום ה-15 עם עשר נקודות. המארחת מצדה פספסה הזדמנות להמשיך את הנסיקה מעלה. הפתיחה הייתה שייכת להרצליה. ראול אספרייה ניצל כדור ארוך ובקלילות כבש בדקה ה-19, 14 דקות חלפו ועפולה השוותה. אליאור סיידר ניצל תרדמת בהגנה והכריע. בדקה ה-72, עפולה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות ההרחקה של עומר צלישר, אך גם את זה הרצליה לא הצליחה לנצל עד לסיום.


הפועל קטמון – הפועל פתח תקווה 1:1 

דווקא אחרי הניצחון על הפועל תל אביב, המלאבסים קרסו ברגע האמת. האורחת עלתה ליתרון בדקה השביעית בזכות פנדל מדויק של גל צרויה, שכבש שער שני ברציפות השבוע. המלאבסים לא הצליחו לשמור על היתרון ובדקה ה-93, סידרו לקטמון הזדמנות להציל נקודה. אבירם ברוכיאן שמר על קור רוח, ועם פנדל מדויק נתן לליאור זדה נקודה יקרה וכעת הוא רחוק רק שלוש נקודות מהפועל תל אביב. 




יחזקאל. קורסים (מאור אלקסלסי)


הורחק והפסיד. רפואה (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי