עונשים חמורים להפועל ת"א: משחקי רדיוס והרחקת המאמן

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

מאמן האדומים העביר מהיציע את סדר הבועטים בגביע המדינה והורחק משני משחקים נוספים, הקבוצה נענשה בקנס כספי כבד ובשני משחקי רדיוס בפועל בעקבות רימוני העשן מול מכבי חיפה באותו מפגש

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב התייצבה הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וספגה עונש כבד עד מאוד, הן בעקבות התנהגות מאמנה והן בעקבות התנהגות אוהדיה.

האדומים ייאלצו לרצות שני משחקי רדיוס בפועל ובנוסף ישלמו 20,000 שקלים בפועל בנוסף למשחק ללא קהל על תנאי עד תום העונה, זאת בעקבות רימוני העשן שנזרקו לכר הדשא לפני משחק הגביע מול מכבי חיפה. העונש הכבד הושת כתוצאה מכך שזוהי אינה ההרשעה הראשונה של הקבוצה בנושא התפרעות אוהדים ובעיקר לאור העובדה שעל אף כמות אמצעי הלחימה בהם עשו שימוש האוהדים הייתה משמעותית, לא אותר אף לא אחד מהמתפרעים.

לא פחות רע עבור האדומים הייתה גם הרחקתו של המאמן קובי רפואה לשני משחקים נוספים מכיוון שקבע את סדר בועטי הפנדלים במשחק הגביע מול מכבי חיפה, חרף הרחקתו. המאמן נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה מעביר את סדר הבועטים באמצעות מכשירו הסלולרי, בעת שישב ביציע.


רפואה. לא שלט באמוציות והורחק בשנית (עדי אבישי)

בדיון היום אמר רפואה: "אם איענש, אעדיף ענישה כספית. אחרי 120 דקות היו לי אמוציות, הגענו לפנדלים והיה לי קשה. הרחקה לשני משחקים זה עונש מספיק חמור ואני רוצה לחזור לאמן", אמר המאמן שכאמור הורחק משני משחקים כבר בתחילת החודש וכעת יישב שני משחקים נוספים ביציע לאחר שהפר את תקנון ההתאחדות ונטל חלק פעיל בניהול משחק ממנו הורחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי