ירד לליגה א': דני פרדה חתם עד תום העונה בכפר קאסם

דני פרדה
דני פרדה | דני מרון

בקיץ הוא שוחרר מבית"ר ירושלים, את העונה החל במכבי הרצליה מהלאומית וכעת הצטרף למדורגת עשירית בליגה השלישית. בחוזהו אופציה לעונה נוספת

(גודל טקסט)
בקיץ האחרון דני פרדה נפרד סופית מבית"ר ירושלים, בספטמבר האחרון הוא ערך הופעת בכורה במכבי הרצליה מהליגה הלאומית והערב (שלישי) הוא ירד לליגה א' דרום, כשחתם במועדון ספורט כפר קאסם, כחודש לאחר שיחרורו מקבוצת התחתית בליגת המשנה.


פרדה, בן ה-30 חתם בכפר קאסם באמצעות סוכנו אפי סופר עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. עבור הקשר מדובר בקבוצה החמישית בקריירה, הרי שקודם לכן שיחק במכבי פתח תקווה, בית"ר ירושלים, בני לוד (אליה הושאל מהבירה) ואת העונה האחרונה כאמור התחיל במכבי הרצליה. החוזה של פרדה בהרצליה היה עד לחודש ינואר ואז החליט הבעלים אריאל שיימן שלא להמשיך את ההתקשרות.




בכפר קאסם, המדורגת עשירית בתום 15 משחקים בליגה א' דרום, מקווים לבנות קבוצה איכותית לסיבוב השני בכדי להילחם על מקום בפלייאוף העליון. יו"ר כפר קאסם טארק סרסור אמר לאחר החתימה: "מדובר בקשר מנוסה שכבר הוכיח את עצמו בליגות גבוהות וכעת אנחנו מקווים שיעזור גם לנו". אגב, מי שמאמן את כפר קאסם הוא אוהד בוזגלו – אחיו של מאור בוזגלו כמובן.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי