רפואה: הדרך לעלייה ארוכה. זקוקים למגן ולשני חלוצים

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א שסיים לרצות היום את עונש הרחקתו, דיבר לאחר ניצחון החוץ 0:1 על הרצליה

(גודל טקסט)

"אני לא מתעסק בדיבורים על כך שאנחנו בדרך הבטוחה לליגת העל כי הדרך עוד ארוכה. אנחנו אומנם אחרי שלושה ניצחונות רצופים שזה חשוב מבחינתנו אבל כמו שאמרתי, אנחנו עובדים כל הזמן לחזק את הקבוצה ולהביא שחקנים שיהיו ראויים להיות פה. אנחנו עובדים בשקט כדי שהקבוצה תהיה יותר טובה ושנבטיח את העלייה". כך אמר קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב אחרי הניצחון 0:1 בחוץ על מכבי הרצליה.

רפואה סיים במשחק זה לרצות עונש הרחקה ואמר: "אני נראה לכם שמח אחרי ניצחונות אבל אני סובל בתוך תוכי ומתגעגע. העונש היה מוגזם והגזימו איתי אבל עברנו את זה. אמרתי שאכבד את זה וכיבדתי. זה נגמר".

על הרכש הצפוי: "אני יודע את המקומות שאנחנו צריכים להתחזק בהם ואנחנו נתחזק במגן זר ובעוד שני חלוצים אם צריך. תהיה לנו קבוצה יותר טובה כדי לעמוד במטרות שלנו".


רק 0:1 בפנדל, אבל עוד שלוש נקודות (אודי ציטיאט)

על השארתו של אדי גוטליב: "אני מאמין כי בכדורגל הכל אפשרי אם רוצים. אנחנו נקרא לאדי ונדבר איתו ואני מאמין שנגיע למצב ששני הצדדים יהיו מרוצים. אני מקווה שההנהלה תסדר את העניינים".

על השיפור במשחק ההגנה של קבוצתו: "הפועל ת"א מעבר לזה שצריכה לנצח בכל משחק, צריכה גם לעבוד במגרש. אמרתי את זה מהיום הראשון שהגעתי. הפועל ת"א לא תעלה לליגת העל בזכות השם שלה. היא תעלה כאשר משחק ההגנה יהיה יעיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי