ז'וטאוטאס נחת ונפגש עם שום: "עקרונית הוא הסכים להצעה"

ריימונדאס ז'וטאוטאס
ריימונדאס ז'וטאוטאס | טוויטר

קשר העבר הליטאי ששיחק תחת בעלי הפועל כפר סבא במכבי חיפה ובפנאתינייקוס, צפוי להחליף את מסאי דגו שפוטר מוקדם יותר השבוע, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. הבעלים: "הוא יגיע לאימון מחר, הייתה פגישה טובה"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא רוצה למנות מאמן במקומו של מסאי דגו שפוטר לפני מספר ימים על ידי בעלי המועדון יצחק שום ונראה שהדבר צפוי לקרות בקרוב מאוד.  כבר היום בצהריים (חמישי) נחת בארץ שחקן העבר של מכבי חיפה ונבחרת ליטא ריימונדס ז'וטאוטאס, לו הציע שום את עמדת המאמן במקומו של דגו כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

הליטאי ששיחק במכבי חיפה תחת יצחק שום והיה עוזרו באירופה נפגש הערב עם בעלי הירוקים, בפגישה שהוגדרה טובה ובה הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני על מינויו למאמן סגנית המוליכה בלאומית. לספורט1 אמר יצחק שום הערב בתום הפגישה: "הייתה פגישה טובה והוא הביע עקרונית את הסכמתו לאמן. מחר הוא יגיע לאימון והכוונה היא שיצפה במשחק ביום שני נגד בית"ר תל אביב/רמלה".

ז'וטאוטאס בן ה-45 הצטרף למכבי חיפה ב-1999 ותחת יצחק שום רשם עם הירוקים את הקמפיין ההיסטורי בליגת האלופות בעונת 2002/03. בעונה הבאה הצטרף הליטאי לשום בפנתאנייקוס וזכה עם הקבוצה בדאבל, עד שתלה את הנעליים ב-2005 בעקבות פציעות. בהמשך כאמור שימש קשר העבר כעוזרו של שום באלניה ולדיקווקז וב-2010 מונה בפעם הראשונה והאחרונה עד כה למאמן ראשי, כשבגיל 37 הפך למאמן צעיר אי פעם של נבחרת ליטא, אך התפטר מתפקידו לאחר שהנבחרת לא עלתה ליורו 2012.


שום. מצא מאמן? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי