בקל עשוי להגיע להפועל תל אביב, פערים עם בן צעירי

בן צעירי
בן צעירי | דני מרון

קשר מ.ס. אשדוד, שמכיר היטב את רפואה, עשוי לחזק את הקישור של האדומים כשגם ברוסו עדיין בתוכניות. מגן מכבי נתניה דורש חוזה לעונה וחצי, מוליכת הלאומית מוכנה להציע לו הסכם עד לסיום העונה

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב לא מתכוונים לעצור את תוכניות חיזוק הסגל. המאמן קובי רפואה דורש לשדרג את מצבת השחקנים עד סיום חלון ההעברות ובמועדון ממשיכים לפעול בנושא.


על הכוונת של האדומים נמצא קשר מ.ס. אשדוד, רועי בקל, שעשוי להגיע בהשאלה עד לסיום העונה. בקל, שהחל את דרכו במכבי פתח תקווה, מכיר היטב את רפואה ובין המועדונים כבר מתקיים במשא ומתן. בנוסף הגעתו האפשרית של בקל, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב אשדוד, גם דידייה ברוסו מעירוני קריית שמונה עדיין על הכוונת. עדיין בגזרת החיזוק, ברוסו קיבל הצעה משודרגת. הקשר, שלא נמצא בתוכניות של חיים סילבס ואינו נלהב לשחק בליגה הלאומית, קיבל הצעה לעונה וחצי. ברוסו צפוי להשיב לאדומים עד מחר. 




שחקן נוסף שהוצע לאדומים הוא בן צעירי. הפועל תל אביב הגישה למגן השמאלי של מכבי נתניה חוזה עד לסיום העונה, אך צעירי דורש הסכם לשנה נוספת והנושא עשוי לקבל תפנית. לאחרונה נפרדו בקבוצה מפדרו גלבאן ועידו אקסברד, גם איציק שולמייסטר עשוי לעבור להפועל ראשון לציון מהלאומית, כשהמטרה כעת היא לעבות את הסגל. מחר (שני) תארח הקבוצה את הפועל עפולה באצטדיון רמת גן בתקווה לשמור על הפסגה. בתוך כך, מרווין פירסמן צפוי לנחות הלילה בישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בקבוצה. המגן יצפה במשחק מול הפועל עפולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי