הפועל תל אביב מפנטזת על שכטר לקראת העונה הבאה

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

האדומים נחושים לצרף שחקנים בכירים לקראת החזרה לליגת העל בעונה הבאה וממתינים להתפתחויות בין החלוץ לבית"ר ירושלים. לשכטר יוצע חוזה בן שלוש שנים והוא יהפוך למשתכר הבכיר במועדון

(גודל טקסט)

אחרי שכשלה במאמציה לצרף את גילי ורמוט ויוסי בניון במהלך חלון ההעברות האחרון, בהפועל תל אביב כבר מפנטזת על איתי שכטר לקראת העונה הבאה. התכנון של האדומים, אחרי שיבטיחו את המקום בליגת העל, הוא לחזק את הסגל בצורה משמעותית ולצרף לפחות שלושה שחקנים בכירים לצדם של אוראל דגני, אביחי ידין ואדי גוטליב, שצפוי לקבל הצעה כספית משודרגת.

שכטר, שעדיין לא הגיע להבנות עם בית"ר ירושלים לקראת העונה הבאה, רצוי מאוד במתחם חודורוב ואם הוא אכן יגיע, זו תהיה הקדנציה השלישית שלו באדום. במועדון מעוניינים לחזור אל קדמת הבמה בליגת העל, ועדיין לא פנו אל שכטר. במועדון ימתינו כי החלוץ ימצה את המגעים שלו מול אלי טביב, ורק אם המגעים בין שכטר לקבוצה מבירה לא יבשילו לידי חתימה – הם ייכנסו לתמונה.

בהפועל תל אביב מודעים לעלויות הכספיות הכרוכות בחזרתו של החלוץ לאדום, ואם המגעים יפתחו במגעים לשכטר יוצא חוזה לשלוש שנים לפחות כשהוא יהפוך למשתכר הבכיר ביותר. מחר ב-19:00 האדומים ינסו לחזור אל מסלול הניצחונות מול מכבי אחי נצרת. צמד הזרים החדשים, פייסל מוליץ' ומרווין פירסמן צפויים לקבל דקות ראשונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי