הכי צפוף שיש: עפולה הביסה את כפ"ס ונצמדה למקום ה-2

ריימונדס ז'וטאוטאס
ריימונדס ז'וטאוטאס | עדי אבישי

קבוצתו של אופיר חיים רשמה ניצחון רביעי בזכות 0:3 מרשים בלויטה, ז'וטאוטאס הפסיד בבכורה במסגרת הליגה. גם ברקוביץ' וראשון לציון עם 37 נקודות בזכות 0:1 על הפועל ר"ג, מרמורק ניצחה 1:2 את הרצליה בקרב תחתית

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני), כשבמוקד הפועל כפר סבא של ריימונדס ז'וטאוטאס, בבכורה שלו על הקווים במסגרת הליגה, נכנעה בביתה 3:0 להפועל עפולה ובכך אפשרה לאורחת להיצמד אליה בקרב על הכרטיס השני לליגה הבכירה.

בשני משחקים נוספים שנערכו, הפועל ראשון לציון וניר ברקוביץ' ניצחו 0:1 את הפועל רמת גן ובקרב התחתית הלוהט הצליחה הפועל מרמורק לנצח את מכבי הרצליה ולשיג נקודות מאוד יקרות מבחינתה.

הפועל כפר סבא – הפועל עפולה 3:0
הופעת הבכורה על הקווים של ריימונדס ז'וטאוטאס במסגרת הליגה הלאומית הסתיימה בהפסד ביתי צורם במיוחד, 2:0 להפועל עפולה שכעת נצמדת לירוקים במקום השני. לפני המשחק לכפר סבא היו 37 נקודות, שלוש יותר מאשר לעפולה, אלא שקבוצתו של אופיר חיים המשיכה לניצחון רביעי ברציפות וכעת היא מפגרת בהפרש שערים בלבד בקרב על הכרטיס לליגת העל. 

המארחים החזיקו במעמד למשך 62 דקות, ואז החלה ההתפרקות. תחילה היה זה השוער בן ויצמן שהדף היישר לרגליו של אליאור סיידר שכבש מקרוב, בדקה ה-74 היתרון הוכפל מפנדל של יובל שאוט, שכבש מהכדור החוזר אחרי שהחמיץ, והאחרון גם הוסיף צמד וקבע את תוצאת המשחק, 0:3 מהדהד, בדקה ה-78. להפועל כפר סבא זוהי מעידה רביעי ברציפות, כולל ההפסד לבית"ר ירושלים בגביע – צברה נקודה מול מכבי הרצליה מ-9 אפשריות.


הריצה של אופיר חיים והפועל עפולה נמשכת ובגדול (דני מרון)

הפועל מרמורק – מכבי הרצליה 1:2
למרמורק הייתה זו הזדמנות לברוח עד כדי שבע נקודות ממכבי הרצליה, הלפני אחרונה בטבלה, ובעיקר לטפס מהמקום ה-14 – וכך היא עשתה. מרמורק ניצחה 1:2, הצליחה לעצור רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון וטיפסה עד למקום ה-11, כעת במאזנה 27 נקודות, בזכות שערים של רן רובין (11) ופדרו גלבאן (79), בין לבין אליאור מישאלי איזן (23). מכבי הרצליה לעומת זאת הפסידה אחרי שני מחזורים רצופים והיא נותרה עם 20 נקודות במקום הלפני אחרון, ארבע נקודות מחוף מבטחים.

הפועל רמת גן – הפועל ראשון לציון 1:0
כמו עפולה, גם קבוצתו של ניר ברקוביץ' כעת עם 37 נקודות, נצמדה גם היא למקום השני עם 37 נקודות במאזנה. גיל יצחק בדקה ה-65 ניצח את ההתמודדות וסיבך את האורדונים, שירדו למקום ה-13 כשהם עם 24 נקודות, בדיוק כמו בני לוד שנמצאת במקום ה-14 אשר עלול להוביל לליגה א'. בתוספת הזמן הורחק תומר ששונקר והותיר את המארחת בעשרה שחקנים לדקות הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי