הפועל תל אביב דחתה לקיץ את השיחות עם אדי גוטליב

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

למרות הכוונה להציע לבלם חוזה לחמש שנים, בקבוצה החליטו להשהות את המהלך: "אין מה למהר, יהיה נכון יותר להיפגש כשנעלה ליגה". אכזבה בקבוצה מהתיקו המאופס מול חדרה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב תכננו להיפגש בימים הקרובים עם הבלם אדי גוטליב ולהציע לו חוזה חדש וארוך טווח לחמש שנים שיהיה זהה לשכרם של אביחי ידין ואוראל דגני. במועדון האדום מוקירים את יכולתו המקצועית של גוטליב ולאחר למעלה משנה של מאבקים משפטיים על המשך דרכו בקבוצה, הכוונה הייתה לחבק את השחקן ולהשאיר אותו שנים ארוכות במתחם חודורוב.

בסוף השבוע הוחלט כי הפגישה עם הבלם וסוכנו דודו דהאן לא תתקיים וכל המהלך יושהה ויועבר לסיום העונה לקיץ. "אין מה למהר עכשיו, כי לאדי גוטליב יש חוזה למשך שנתיים נוספות בקבוצה מעבר לעונה הנוכחית", הבהיר אחד מבעלי המועדון. "בסיום העונה כשהקבוצה תעלה לליגת העל יהיה נכון יותר להיפגש עם אדי גוטליב בנושא החוזה החדש".

גם אתמול המשיכו חלק מאוהדי הפועל תל אביב בקריאות נגד גוטליב במהלך המשחק נגד הפועל חדרה ואוהדים אחרים פעלו כדי להשתיקם. אכזבה ענקית נרשמה בשריקת באצטדיון המושבה בעקבות ה-0:0 בו הציגה הקבוצה יכולת חלשה במיוחד. השחקנים טענו כי דברים כאלו קורים לקבוצות שנמצאות במקום הראשון ומעבר ליכולת הטובה וההתלהבות של שחקני הפועל חדרה, המשחק לימד כי שום דבר לא נגמר וחובה להגיע דרוכים למשחקי הפלי אוף העליון.


גוטליב. השיחות יידחו לקיץ (אודי ציטיאט)

המאמן קובי רפואה אמר: "הכתירו אותנו, אבל הטיול לליגת העל ארוך ולא אתן לשום דבר להפריע לי. לא יצרנו אפילו מצב אחד כדי לכבוש שער. כואב לי שאנחנו לא נותנים תמורה לאוהדים ולא משחקים כדי לרצות אותם. כל החלק הקדמי לא יצר מצבים ושום שחקן לא עשה שום פעולה אישית. לא הבאנו דברים מהבית וחוץ מהנקודה הבודדת אין כלום לקחת מהמשחק הזה. צריך מעכשיו להמשיך להתאמן ועוד להתאמן ולא משנה נגד מי משחקים כי כל משחק קשה".

המגן הבלגי מרווין פירסמן לא שיחק אתמול בשל שפעת ואילו מוטי ברשצקי לא שותף לאחר שצבר חמישה כרטיסים צהובים. עוזרו של קובי רפואה, עופר דורון, שהורחק מהספסל בשל הערות לכיוון השופט ,יעמוד בפני ועדת המשמעת בהתאחדות לכדורגל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי