פירסמן וברשצקי יחזרו להרכב הפועל תל אביב מול קטמון

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | מאור אלקסלסי

המגן שהחלים ממחלה והחלוץ שחזר מהשעייה יפתחו ב-11 של רפואה ביום שני, במשחק שעשוי להגדיל את הפער של האדומים מהמקום השלישי לשמונה נקודות. המאמן וראשי המועדון עוקבים אחרי כשרונות בנוער

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב רוצה לעשות ביום שני צעד נוסף לעבר העלייה לליגת העל כשתצא למשחק חוץ באצטדיון טדי נגד הפועל קטמון, נגדה סיימה בסיבוב הראשון בתיקו 1:1. הבשורה המשמחת מבחינת הסגל למשחק היא שלמעט ג'וזף גנדה ועדן הרשקוביץ', יעמדו לרשותו של המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי סגל מלא שייאבק על מקום בהרכב.

להרכב יחזרו המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן שהחלים ממחלה והחלוץ מוטי ברשצקי שסיים עונש של צבירת כרטיסים צהובים במשחק נגד הפועל חדרה. באימונים לאורך השבוע הדגש בתרגולים היה על משחק מעבר מהיר קדימה ועל יותר חדות בכניסה לרחבה, שבלטה גם בחוסר יצירתיות במשחק הקודם מצידם של ניר לקס, אור אוסטוינד, דור חוגי ואמיר עגייב.

בהפועל תל אביב שניצחון ביום שני ירחיק את קטמון ממאבקי העלייה לליגת העל, ויעזור לחבורה של רפואה לפתוח פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי. לפני הצהריים צפו ראשי המועדון והמאמן קובי רפואה במשחקה של קבוצת הנוער נגד הפועל רעננה במטרה היא לעקוב אחרי כישרונות שיצטרפו לחלק מאימוני הבוגרים כמו עמית מלכה ויונתן לוי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי