איציק ניסנוב: אם קובי רפואה ירצה, הוא יאמן גם בעונה הבאה

אדי גוטליב חוגג עם קובי רפואה
אדי גוטליב חוגג עם קובי רפואה | דני מרון

בעלי הפועל תל אביב אישר שהמאמן צפוי להמשיך ושלל את האפשרות שסילבס יגיע למועדון. גורמים במועדון בדקו בעבר אפשרות למינויו של מימר. רפואה על גוטליב: "כל עוד אני בקבוצה אני אעשה הכל כדי שיהיה פה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ניצחה אתמול (שני) באצטדיון טדי את הפועל קטמון 0:2 ופתחה פער של שמונה נקודות בפסגת הליגה הלאומית מסגנית המוליכה המהפועל כפר סבא, רק לפני המפגש נגדה במחזור הקרוב באצטדיון "המושבה".

מאחורי הקלעים סוערות הרוחות ומתפתח סיפור שיוצא מגורמים מתוך וסביב המועדון האדום. אמירות על כך שהיו גישושים אצל מאמן מכבי פתח תקווה שרון מימר ואצל מאמן עירוני קריית שמונה חיים סילבס לעונה הבאה כשהקבוצה תעלה לליגת העל.

בעלי הפועל תל אביב איציק ושרון ניסנוב נכחו אתמול במשחק נגד קטמון ובסיום החמיאו למאמן קובי רפואה. גם שחקנים בקבוצה סיפרו כי הם באים לאימונים ולמשחקים עם התלהבות ותשוקה בגלל המאמן שדוגל בכדורגל יצירתי והתקפי. אתמול בחצות אמר איציק ניסנוב: "אם בסיום העונה קובי רפואה ירצה, הוא יאמן את הפועל תל אביב גם בליגת העל. חיים סילבס לא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה".


איציק ניסנוב. תומך במאמן (דני מרון)

ייאמר כאן כי בקיץ נערכה פגישה בין בעלי האדומים לסילבס בשלהי הקדנציה שלו בהפועל רעננה והוצע לו להגיע ולאמן במתחם חודורוב. המאמן דחה את ההצעה בנימוס בשל סיכום מוקדם עם בעלי עירוני קריית שמונה איזי שירצקי. גורמים בהפועל תל אביב גיששו בשבוע שעבר אצל שרון מימר ובדקו אם הוא ממשיך במכבי פ"ת ואפשרות לאימון הפועל תל אביב ללא ידיעתם של איציק ושרון ניסנוב.

במועדון ציינו כי אין סיכוי שיעשה מהלך כבר בחודש פברואר מאחורי גבו של רפואה, שמוערך מאוד אצל האחים ניסנוב ונראה שעומד במשימה לעלות בתוך עונה אחת לליגת העל ומתואם מולם בכול מהלך. בהפועל תל אביב לא מתייחסים לדיווחים על שרפואה יגיע בתום העונה לית"ר ירושלים ובפועל גם לא התקיים כל מהלך בנושא מול המאמן.

רפואה עצמו אמר לאחר המשחק: "הפועל תל אביב בתוך המשימה לעלות לליגת העל וכבר היום נתחיל בהכנות ובדיבורים על המשחק הבא נגד הפועל כפר סבא, אליו נתכונן כמו אל כל משחק אחר נגד כל קבוצה. אחרי כל ניצחון התקשורת טוענת שאנחנו עם רגל וחצי בליגת העל ואחרי תיקו אנחנו אכזבה". על הבלם אדי גוטליב אמר המאמן: "גוטליב הוא נכס ואעשה הכל כדי שיהיה בהפועל תל אביב כל עוד אני במועדון. אין הרבה בלמים כמו גוטליב בכדורגל שלנו".


גוטליב. רפואה לא ממותר עליו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי