ידין בדרך החוצה מהפועל ת"א, בקרוב: פגישה מכרעת עם רפואה

אביחי ידין
אביחי ידין | דני מרון

האדומים מאמינים שהמאמן המוערך יסכים להמשיך אחרי שיקבל הסבר על התקציב. בני יהודה תפנה אליו אם אבוקסיס ימונה למאמן הנבחרת. הקשר הוותיק יסופסל, צעירים יקבלו צ'אנס בפלייאוף העליון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הנהלת הפועל תל אביב אמורה להיפגש עם המאמן קובי רפואה לאחר הבטחת העלייה ולנסות למצוא מתווה להמשך דרכו בליגת העל. ראשי האדומים מודעים לדרישות של רפואה להציב קבוצה איכותית מקצועית אשר תוכל להיאבק על מקום בצמרת העליונה בעונה הבאה ובשל כך לקבל תקציב מתאים לרכש. רפואה מוערך מאוד ובהנהלה רוצים שיישאר ואף מוכנים להציע לו חוזה משודרג. המאמן צפוי לשמוע את פירוט את היכולות לתקציב לעונה הבאה ובהתאם תתקבל ההחלטה לעונה הבאה.

רפואה מוערך גם במועדונים אחרים ושמו עלה לאחרונה אצל ראשי בני יהודה כמועמד מוביל בשני תנאים שאמורים לקרות במהלך השבועות הבאים. אם רפואה לא יחתום לעונה נוספת אצל האדומים, ובתנאי שיוסי אבוקסיס ימונה למאמן נבחרת ישראל. רפואה שיחק בעבר בבני יהודה ונחשב לדמות אהובה בשכונה, אך כידוע, ברק אברמוב לא יעשה שום צעד בנושא מאמן אחר כל עוד אין התקדמות בעניין אבוקסיס. האחרון אף החל לתכנן את העונה הבאה בבני יהודה.

מסתמן כי הקפטן אביחי ידין לא ימשיך במועדון בעונה הבאה. ההכרעה בהמשך דרכו תלויה בתשובה נוספת שלו להצעה הכספית החדשה שקיבל עליה לכאורה השיב בשלילה. הפועל ת"א הציעה לידין חוזה חדש מקוצץ מאוד לשנתיים בשכר של כמחצית מהחוזה הנוכחי העומד על מעל מיליון שקלים ברוטו לעונה אחת. אם לא תהיה התקדמות בדרישות של ידין הוא לא מתוכנן לשחק בחמישי נגד הפועל פתח תקווה ובמקומו ימשיכו לשחק שי אליאס וצעירים נוספים.


רפואה. יחליף את אבוקסיס בבני יהודה? (דני מרון)

בהפועל תל אביב סומנו שישה שחקנים להם צופים עתיד ורוד וקיימת החלטת הנהלה שלא לפספס אותם להמשך הדרך. בנוסף לאליאס, עוד שחקן שעתיד להשתלב הוא עמית מלכה הכישרוני ובחשיבה הקרובה נמצא קפטן נבחרת הנערים שהעפילה לאליפות אירופה לפני מספר ימים אופק עובדיה. המגן הימני עלי אלעוברה ובקרוב יהיה שם גם יהונתן לוי. גם רז שלמה כבר שותף בבוגרים והוא עשוי לקבל דקות בהמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי