מענק העלייה של קובי רפואה לליגת העל: 130 אלף שקלים

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב ממשיכה לדהור בדרך הבטוחה לחזרה לליגת העל, המאמן יקבל את הסכום עליו סיכם כשחתם במהלך העונה. אביחי ידין לא יהיה בהרכב נגד פתח תקווה (חמישי, 15:00) וצפוי לא לשחק עד שיוסדר מצבו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום חמישי נגד הפועל פתח תקווה (15:00) ואמורה בטווח הזמן של שניים שלושה המשחקים הבאים להבטיח את העלייה בתוך עונה אחת חזרה לליגת העל.

המאמן קובי רפואה יזכה למענק עלייה לליגת העל של 130 אלף שקלים, כפי שבעלי המועדון הבטיחו לו כשחתם על החוזה עד סיום העונה. רפואה, שאמור להיפגש בתוך השבועיים הקרובים עם האחים איציק ושרון ניסנוב בנושא החוזה לעונה הבאה ולהגיש את התוכנית המקצועית שלו בנושא רכש של שחקנים זרים וישראלים, הגיע למתחם חודורוב כשהפועל תל אביב הייתה בפיגור בן 8 נקודות מהפועל כפר סבא שהוליכה את הטבלה והייתה אז בדרך הבטוחה לליגת העל.

הקפטן אביחי ידין לא מתוכנן לשחק נגד הפועל פתח תקווה ורק פריצת דרך במו"מ מול ראשי הקבוצה ושינוי בחוזה לעונה הבאה תחזיר אותו להרכב. הקשר הצעיר שי אליאס אמור להיות בהרכב הפותח. מחר באימון המסכם יוחלט ע"י הצוות המקצועי אם אוראל דגני יוכל לשוב לשחק. הקשר אמיר עגייב שהחלים מפציעה אמור להיות כשיר למשחק. המאמן קובי רפואה וחלק גדול משחקני הקבוצה נכחו אתמול בדרבי הכדורסל בו ניצחה קבוצת הכדורסל של הפועל את זו של מכבי והבטיחו להמשיך להגיע ולעודד במשחקי ההכרעה.

אביחי ידין. לא ישחק עד שתשוג פריצת דרך במואביחי ידין. לא ישחק עד שתשוג פריצת דרך במו"מ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי