הפועל תל אביב רוצה את סאן מנחם, דמארי עדיין על הכוונת

דמארי
דמארי | צילום: ערן לוף

בקבוצה הצפונית רוצים לצרף את מגן ק"ש המושאל ממכבי חיפה, כשגם וונדרסון מועמד. גם האקס עשוי לחזור. מוליץ' צפוי להירכש תמורת 100 אלף ש"ח. במועדון ממתינים להתפתחויות מול ידין. גוטליב כנראה יאריך את חוזהו

(גודל טקסט)

"קובי רפואה היה האופציה היחידה לאימון הקבוצה", טוענים הבוקר בהפועל תל אביב ומוסיפים כי שום מאמן ישראלי אחר לא היה על הפרק. רפואה אמור לחתום באופן רשמי על החוזה החדש אשר מבטיח לו שכר מכובד בנוסח מאמני הצמרת בזירה המקומית. מענק העלייה לליגת העל אותו יקבל רפואה הוא 130 אלף שקלים.

השחקן הראשון שיחתום מעבר להגעתו של רועי זיקרי, אשר כבר חתום למשך שלוש שנים ויגיע בתום העונה מהפועל רעננה, הוא החלוץ פייסל מוליץ' אשר האופציה לרכישתו בתום העונה מהפועל עכו עומדת על תשלום בגובה 100 אלף שקלים לנועלת הטבלה בליגת העל. בהפועל תל אביב כבר הודיעו לחלוץ גבה הקומה כי הם רוצים אותו איתם בליגת העל והוא אמור לחתום על חוזה ארוך טווח משודרג כספית. בכיר בהפועל תל אביב ציין כי בקבוצה רוצים להחזיר את החלוץ עומר דמארי, שמשחק כיום במכבי חיפה: "דמארי הוא השחקן שהפועל תל אביב והאוהדים רוצים והפעולות המתאימות נעשות, מאמינים שהוא יהיה בהפועל תל אביב בליגת העל".

בשלב הראשון הקבוצה רוצה לצרף שלושה זרים חדשים בהגנה, והדבר תלוי מאוד בעמדת המגן השמאלי. המועמד הבכיר של האדומים לתפקיד הוא סאן מנחם שמושאל ממכבי חיפה לקריית שמונה , ולא צפוי להמשיך בעונה הבאה. במידה שמנחם לא יגיע מועמד נוסף הוא וונדרסון הברזילאי מבני סכנין ואם אף אחד מהשניים לא יגיע. במקביל, צפויה להתרהל החלטה בנוגע להמשך דרכו של המגן הבלגי מרווין פירסמן ובמקרה שאף אחד מהשניים לא יגיע, הוא עשוי להישאר בקבוצה.

במועדון ממתינים להתפתחויות מול הקפטן אביחי ידין בנושא ההצעה לחוזה חדש מופחת כספית ולהחלטה בנושא הבלם אדי גוטליב, שהמאמן קובי רפואה ביקש להגיע מולו להסכם חוזי חדש ארוך טווח ולהשאירו במתחם חודורוב. במועדון ציינו עוד ששחקנים שלא הסכימו לשחק בליגה הלאומית כבר מציעים עצמם למועדון.

רפואה. אמור לחתום על חוזה חדש (דני מרון)רפואה. רוצה את גוטליב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי