"כל מי שלובש אדום מחכה כבר שנה לרגע הזה, שיקרה בעזרת השם"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

התרגשות גדולה בהפועל תל אביב לקראת המשחק מול אחי נצרת שיכול להיות משחק החזרה לליגת העל. האדומים יפנו להפועל באר שבע כדי לקבל בהשאלה את דור אלו, עידו לוי הוצע. גלבאן יושאל גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יכולה כבר להבטיח מחר (שני, 19:00) את החזרה לליגת העל אם תנצח את מכבי אחי נצרת והפועל ראשון לציון לא תנצח את הפועל עפולה במשחק המקביל.

התרגשות גדולה נרשמת בימים האחרונים במועדון האדום ואצטדיון המושבה עשוי להיות מלא באוהדי הקבוצה. "האפשרות שתהיה עלייה לליגת העל מרגשת", סיפר גורם במועדון. "כל מי שאדום מחכה כבר שנה לרגע הזה. אנחנו מצפים כי עשרת אלפים אדומים אוהדים יגיעו למשחק כדי להיות שותפים למעמד ההיסטורי שעשוי לקרות בעזרת השם".

קובי רפואה, שאמור לחתום בימים הקרובים באופן רשמי על החוזה החדש שלו לעונה הבאה, לא תרגל בהרכב את הקפטן אביחי ידין. מי שצפוי לעלות במקומו הוא שי אליאס, שנחשב לכישרון הגדול של מחלקת הנוער. במועדון הבהירו שכשהעלייה תובטח באופן סופי ישולבו שחקני נוער.

בנוגע לעונה הבאה, רועי זיקרי מהפועל רעננה חתם על חוזה לשלוש שנים ויגיע בקיץ. בראש רשימות הרכש נמצא עומר דמארי ממכבי חיפה ועל פי גורם במועדון ייעשו מאמצים רבים כדי להביאו מלייפציג אליה הוא שייך. ברשימת המועמדים נמצאים גם קרלוס קוויאר וסאן מנחם (הפועל קריית שמונה) וגיא מלמד (הפועל באר שבע).

שחקני הפועל תל אביב. מתרגשים לקראת הרגע ההיסטורי (אודי ציטיאט)
שחקני הפועל תל אביב. מתרגשים לקראת הרגע ההיסטורי (אודי ציטיאט)

האדומים מתכוונים לפנות בקרוב לאלופה ולדון באפשרות לקבל בהשאלה את דור אלו בנוסף למלמד, כשבקבוצה יודעים שגם קבוצות נוספות מתעניינות בשירותיהם של השניים. מי שעוד הוצע לאחרונה הוא בלם הפועל רעננה עידו לוי.

במועדון מספרים כי רפואה רוצה להביא שחקנים עם ניסיון בליגת העל ומעוניין להביא כאלה שמחזיקים באופי של קבוצת צמרת. פדרו גלבאן שהושאל העונה להפועל מרמורק מחזיק בחוזה לעונה נוספת ובצוות המקצועי מתכוונים להשאילו גם בעונה הבאה.

דור אלו. יחבור לרפואה? (דני מרון)
דור אלו. יחבור לרפואה? (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי