הנה הם באים השדים האדומים: הפועל ת"א חזרה לליגת העל

הפועל תל אביב חוגגת עלייה
הפועל תל אביב חוגגת עלייה | דני מרון

מזל טוב: האדומים חגגו עם 0:3 על אחי נצרת משערים של הירש (צמד) ומוליץ' וניצלו את הפסד ראשל"צ כדי להבטיח את הכרטיס לליגה הבכירה. 7,500 אוהדים נלהבים סיפקו תפאורה נפלאה באצטדיון המושבה. פייר, התגעגענו

(גודל טקסט)

תגידו לה מזל טוב: הפועל תל אביב שבה הערב (שני) לליגת העל אחרי היעדרות של שנה אחת בלבד. האדומים ניצחו 0:3 את מכבי אחי נצרת ונהנו מהפסדה של הפועל ראשון לציון במשחק המקביל מול הפועל עפולה (2:0). 


7,500 אוהדים הגיעו לאצטדיון המושבה כדי לחגוג את הרגע המרגש. חמש דקות בלבד חלפו וכבר החלו החגיגות כשנודע על השער שכבש עומר צלישר מהפועל עפולה לרשת של הפועל ראשון לציון. אחרי שש דקות החגיגות הפכו לשיטפון כששחר הירש כבש צמד קליל ומהיר (11 ו-13) והפך את המשחק לקונצרט מרהיב, כמו שרק האוהדים באדום יודעים לספק. בהמשך פייסל מוליץ' הוסיף לצמד הבישולים גם שער נפלא (24) וקבע את תוצאת המשחק.



7,500 אוהדי הפועל ת"א כבשו את המושבה (דני מרון)

 

ב-13 במאי 2017 ירדה הפועל ת"א לליגה הלאומית, והיום אחרי פחות משנה היא כבר חוזרת למקומה הטבעי לאחר שפחות או יותר דרסה את קבוצות הליגה השנייה. 21 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים ומאזן שערים של 49:17 הם מספרים של עלייה מוצדקת מאין כמותה. 


בשנה הבאה יחזרו האדומים למפגשי הדרבי המרתקים, למשחקים הלוהטים מול בית"ר ירושלים ולהתמודדויות המסקרנות עם הפועל באר שבע ומכבי חיפה (הפעם לא בגביע). פייר, התגעגענו. 


שחקני הפועל תל אביב חוגגים (דני מרון)
שחקני הפועל תל אביב חוגגים (דני מרון)


הרכבים
הפועל ת"א: אריק ינקו, אוראל דגני, אדי גוטליב, ישראל ראש, מרווין פירסמן, ניר לקס (אביחי ידין, 59), שי אליאס, אמיר עגייב, דור חוגי (מוטי ברשצקי, 46), שחר הירש, פייסל מוליץ'. 


מכבי אחי נצרת: גד עמוס; איאד חוטבא, אדילסון באהייה, נינו דוקו, ספואן חילו, אמג'ד סולימאן, (הישאם כיוואן, 46) שלומי חנוכה, שריח אכראם, אחמד שעאבן, עוביידה אבו רביע (יא יא פטי, 37), עידו אקסברד (מוחמד חטיב, 76).



גם בן רייכרט בא לעודד את קבוצתו לשעבר (דני מרון)




מוליץ'. יש לו חלק גדול ביכולת של הפועל ת"א בשבועות האחרונים (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 11, 0:1 להפועל ת"א: מוליץ' פרץ משמאל, נכנס לרחבה, שלח כדור מדויק והירש לא התקשה לכבוש מקרוב.


דקה 13, 0:2 להפועל ת"א: שחזור מדויק של השער הראשון, כאשר שוב מוליץ' שלח כדור נהדר והירש כבש מקרוב. צמד אישי בתוך שתי דקות.



כובש הצמד הירש, מודה למבשל הצמד מוליץ' (דני מרון)


דקה 24, 0:3 להפועל ת"א: מבשל שני השערים הראשונים, פייסל מוליץ' בעט נהדר מ-20 מטרים פנימה. הקהל האדום בטירוף.


דקה 29: אחי נצרת בעשרה שחקנים. אדילסון באהייה ביצע עבירה על ניר לקס, ספג צהוב שני והורחק.



שחר הירש. צמד נהדר וחגיגות (דני מרון)


דקה 38: חוגי הגיע למצב טוב ברחבה ובעט, גד עמוס היה במקום והדף.


דקה 54: אחי נצרת בתשעה שחקנים אחרי שספואן חילו ספג אדום לא מחויב המציאות. הוא גלש לכדור מול ישראל ראש, לדעת השופט שלום ששון זאת הייתה עבירה שחייבה הרחקה.



רפואה על הספסל האדום בדרך לליגת העל (דני מרון)


דקה 68: תקרית אלימה בין דגני לכיוואן עלתה לכל אחד מהם בכרטיס צהוב.


דקה 71: הזדמנות נהדרת לברשצקי ברחבה, גד עמוס הדף ורשם הצלה ענקית.


דקה 80: עגייב פרץ לרחבה ובעט, גד עמוס גלש נהדר והדף.



דגני שועט בסערה. ניצחון גדול לקבוצתו בדרך לליגת העל (דני מרון)


דקה 84: הירש יחידי מול השוער עמוס, במקום לבעוט לשער, הוא מסר לשום מקום והזדמנות ענקית לשער הוחמצה.


דקה 90: ידין בעט במפתיע משמאל, עמוס זינק וקלט.


שחקני הפועל תל אביב חוגגים (דני מרון)
שחקני הפועל תל אביב חוגגים (דני מרון)



הצגה גדולה של אוהדי האדומים במושבה (דני מרון)


הפועל ראשל"צ – הפועל עפולה 2:0
שחקניו של ניר ברקוביץ' נוצחו בביתם והתרחקו עוד יותר מהפועל חדרה שבמקום השני. מנגד, שחקניו של אופיר חיים חזרו לנצח לאחר שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון וחלפו על פני בית"ר תל אביב/רמלה בטבלה בדרך למקום השביעי.


עפולה עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה החמישית. עומר צלישר קיבל כדור על סף הרחבה ומ-16 מטרים בעט חזק פנימה. בדקה ה-71, 0:2 לעפולה. צלישר השלים צמד אישי גדול בבעיטה חזקה ומדויקת מ-22 מטרים. הכדור פגע בדרכו לשער בשחקן הגנה כתום וחדר לרשת.


הפועל חדרה – בית"ר ת"א/רמלה 1:1
שחקניו של ניסו אביטן נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים והסתפקו בתיקו ביתי מול האורחים שהוליכו במרבית דקות המשחק. הנקודה שהשיגה חדרה שבמקום השני, הגדילה את הפער מהמקום השלישי לחמש נקודות.



אוהדי הפועל חדרה. בדרך לליגת העל? (אודי ציטיאט)


בדקה ה-41, בית"ר תל אביב/רמלה עלתה ליתרון 0:1. יוג'ין אלסה הגיע לכדור שהוגבה משמאל ומאמצע הרחבה בעט מהאוויר פנימה. בדקה ה-73 הצליחה הפועל חדרה להשוות. עלי חטיב בעט כדור אדיר מ-25 מטרים לפינה השמאלית העליונה של השער ופנימה. שער ענק ששווה נקודת ליגה יקרה בדרך לליגת העל.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי