הכסף שנחסך עקב שחרורו של ידין יושקע בעסקת דמארי

עומר דמארי
עומר דמארי | דני מרון

קובי רפואה, שצפוי לחתום רשמית בשבוע הבא על המשך דרכו כמאמן הפועל תל אביב, לאחר ה-3:2 לקטמון: "לא מופתע, במשחקים האחרונים ראיתי הרבה". הקפטן יתאמן בלבד עד סוף העונה, השוער אריק ינקו נפצע שוב ברגלו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הפסידה אתמול (חמישי) בהרכב חסר במיוחד לקטמון ירושלים 3:2 וכבר מתכוננת למשחק פרדה נוסף בשבוע הבא באצטדיון המושבה נגד הפועל ראשון לציון, שנמצאת עמוק בתוך מאבק העלייה לליגת העל.

בסיום המשחק אמש בטדי אמר המאמן קובי רפואה: "עכשיו כולם רואים מה זה לשחק בלי אדי גוטליב ובלי אוראל דגני. כבר הרבה זמן שקבוצה שאני מאמן לא ספגה שלושה שערים, אז כמובן שיש אכזבה, אבל אני לא מופתע כי במשחקים האחרונים ראיתי הרבה דברים לקראת העונה הבאה. אמשיך לתת לשחקני קבוצת הנוער את הבמה להוכיח את עצמם במקביל לבדיקות וההכנה לליגת העל".

למשחק בירושלים התייצב אביחי ידין, שלא יהיה בעונה הבאה בליגת העל עם הפועל תל אביב לאחר ההחלטה של ראשי המועדון כי דרכו במתחם חודורוב תמה. ידין ימשיך להתאמן, אבל לא יהיה יותר בסגל הקבוצה עד סיום העונה. מבחינת המועדון האדום ההודעה אתמול על הפרידה מהקפטן מסיימת את ההתעסקות בנושא ומי שאמור לחתום בשבוע הבא באופן רשמי בקבוצה הוא המאמן קובי רפואה.


ידין. ימשיך להתאמן עד סוף העונה וייפרד מהאדומים בשנית (אריאל שלום)

בהפועל תל אביב יחתימו במקומו של אביחי ידין קשר אחורי, אולם כבר בשלב זה טוענים כי חסכו עלות מועדון של מיליון שקלים ברוטו והכוונה היא להשתמש בחסכון הכספי גם כדי להחזיר את החולצה האדומה לעומר דמארי, שסביבו הקבוצה תבנה בעונה הבאה.

בקרב חלק גדול משחקני הפועל תל אביב קיימת תחושה של אי ודאות בנושא מעמדם בעונה הבאה וההחלטה תתקבל על ידי המועדון רק בסיום העונה. השוער אריק ינקו נפצע אתמול והוחלף במחצית השנייה על ידי דודי אלון. ינקו נפצע שוב בבוהן רגלו ודידה תוך כדי כאבים החוצה ורק בשבוע הבא יתברר אם יזכה למנוחה נגד הפועל ראשון לציון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי