הפועל תל אביב: ינקו סיים את העונה, דודי אלון ישחק במקומו

אריק ינקו
אריק ינקו | עדי אבישי

השוער נפגע ברגלו וינוח עד תחילת ההכנות לעונה הבאה, המחליף הצעיר יקבל את הקרדיט. גוטליב ודגני יחזרו להרכב מול ראשל"צ, עידן כהן מוצהב. ההחלטה לגבי אביחי ידין סופית, קוסטיקה יהיה עוזר המאמן של רפואה?

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר (שני) באצטדיון המושבה את הפועל ראשון לציון, במשחק פרידה נוסף מהליגה הלאומית. להרכב יחזרו אדי גוטליב ואוראל דגני, שהיו מורחקים בשל כרטיסים צהובים ואדום. דגני יחזור במקום עידן כהן, שבעצמו ייעדר בעקבות צהובים.

השוער אריק ינקו סיים את העונה בשל פגיעה בבוהן ובמשחקים עד סוף העונה ישחק הצעיר דודי אלון. ינקו ינוח לתחילת האימונים בקיץ. מהמשחק ייעדר החלוץ שחר הירש בשל מתיחה בשריר הירך האחורי וההחלטה בנושא המשך דרכו במתחם חודורוב תתקבל בסיום העונה כמו גם לגבי דור חוגי. החלוץ רועי זיקרי יצטרף להפועל תל אביב בתום העונה.

לעמדת עוזר המאמן בליגת העל אמור להגיע נמרוד קוסטיקה, המשמש כעוזרו של שרון מימר ויסיים בתום העונה את חוזהו במכבי פתח תקווה. קוסטיקה היה עוזרו של רפואה כשזה אימן במכבי פתח תקווה והוא מוערך מאוד מקצועית.

מאז שעוזר המאמן דורון מוכתרי עזב את הפועל תל אביב, משמש מאמן הכושר עופר דורון גם בתפקיד עוזר המאמן. בהפועל תל אביב לא מתכוונים לדון בנושא הפרידה מאביחי ידין וההחלטה שהקפטן לא ימשיך בעונה הבאה היא סופית. סוכני שחקנים וגורמים בכדורגל מציעים עשרות שחקנים זרים להפועל תל אביב וההחלטה את מי להביא תעשה בבדיקת עומק מקצועית.

רועי זיקרי. יגיע לחודורוב בקיץ (דני מרון)רועי זיקרי. יגיע לחודורוב בקיץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי