בהפועל תל אביב מאמינים כי אורי מגבו יחתום בקרוב

ערן לוי אורי מגבו
ערן לוי אורי מגבו | דני מרון

גורם במועדון לספורט1: "אם מכבי פ"ת לא תממש את האופציה, הוא יהיה אצלנו". דמארי קיבל הבטחה שיקבל את סרט הקפטן. המפרקים ימסרו לבית המשפט דו"ח על החקירות. השחקנים יטוסו לאילת על חשבון ארקיע כמענק עלייה

(גודל טקסט)
אחרי שהבטיחו את העלייה לליגת העל, בהפועל תל אביב עוסקים במרץ בחיזוק לעונה הבאה. עמדת המגן השמאלי מטרידה את קובי רפואה והצוות שלו. עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לבלגי מרווין פירסמן, והשם החם שעשוי להגיע הוא אורי מגבו ממכבי פתח תקווה.


גורם בכיר במועדון אמר לספורט1: "אם מכבי פ"ת לא תממש את האופציה על אורי מגבו, הוא יהיה אצלנו. למרות ההצעות האחרות שיש לו". האדומים מעריכים שמגבו לא יישאר אצל המלאבסים ויחתום אצלם. בנוסף מסתמן שגם עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה המסיים את חוזהו במכבי פ"ת ינחת בקרוב בחודורוב ויעבוד לצדו של רפואה.


שמות רבים של ישראלים וזרים הוצעו לאחרונה לרפואה, אך המאמן פסל את כולם. בקבוצה מספרים כי כל המאמצים מופנים להחתמתו של עומר דמארי וכפי שפורסם בספורט1, ההמתנה היא להסדר הכספי בין לייפציג לשחקן עצמו. דמארי קיבל הבטחה שאם יגיע, יקבל את סרט הקפטן. השחקנים והצוות המקצועי יחגגו הערב בחתונתו של אור אוסטוינד.


חקירת פרשת פירוק הפועל תל אביב אותה מובילים שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב, ששימשו כנאמנים מטעם בית המשפט אחרי שהקבוצה נכנסה אשתקד להקפאת הליכים, תופסת תאוצה. 


אורי מגבו. בדרך לאדום (דני מרון)
אורי מגבו. בדרך לאדום (דני מרון)


ביום ראשון הקרוב בשעה 09:00 יתקיים דיון בלשכתו של שופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין בו ימסרו המפרקים לשופט דיווח כללי על החקירות שניהלו . על פי סדר ההתנהלות בהמשך יקבעו לוחות זמנים להגשת דו"ח סיום החקירות ע"י השופט איתן אורנשטיין. בחודשים האחרונים נחקרו ומסרו עדות כול מי שהיו בעלים ואנשי ניהול בכיר של המועדון בשנים האחרונות.


להפועל תל אביב הנוכחית תחת הבעלות של האחים איציק ושרון ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג אין קשר לכל נושא הבדיקה והם מחוץ לבדיקה. בהמשך הבדיקה יתברר אם חלק מהבעלים הקודמים יהיו אמורים להחזיר כספים לידי המפרקים ואם לערב בנושא חקירה פלילית.


שאול קוטלר. החקירה מתקדמת (דני מרון)
שאול קוטלר. החקירה מתקדמת (דני מרון)


בתוך כך, קפטן הקבוצה אביחי ידין, שלא ימשיך בקבוצה, גילה היום בחשבון האינסטגרם שלו שהשחקנים קיבלו מענק עלייה מהספונסרית הראשית ארקיע, בדמות טיסה לאילת ויומיים בבית מלון. ידין כתב: "עכשיו אפשר לעדכן ולפרגן שבפגישה שערכתי היום בנוסף לפגישות קודמות עם ארקיע הספונסרית הראשית שלנו העונה, סגרנו על מענק עליה של טיסה לאילת ויומיים בבית מלון לכל השחקנים ואנשי המועדון. תודה רבה על המתנה הנפלאה והפרגון ותודה על שהייתם איתנו במסע חזרה למקומנו הטבעי".



 

עכשיו אפשר לעדכן ולפרגן שבפגישה שערכתי היום בנוסף לפגישות קודמות עם ארקיע הספונסרית הראשית שלנו העונה, סגרנו על מענק עליה של טיסה לאילת ויומיים בבית מלון לכל השחקנים ואנשי המועדון. תודה רבה על המתנה הנפלאה והפרגון ותודה על שהייתם איתנו במסע חזרה למקומנו הטבעי❤️ @orostvind @natifridman127

A post shared by Avihay Yadin (@avihayyadin26) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי