הפועל ת"א תממש את האופציה על פירסמן, 5 שחקנים קיבלו הודעת שחרור

מרווין פירסמן
מרווין פירסמן | מאור אלקסלסי

הבלגי שהגיע בינואר התאקלם ורפואה החליט שהוא יהיה המגן השמאלי הבכיר ולצדו יצורף שחקן ישראלי משלים. אוסטוינד, בנש, טקיאר, הרשקוביץ ונחמיאס לא ימשיכו. מוליץ' יחתום לשנתיים נוספות

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מצפים ביום שישי לקהל אוהדים גדול שיגיע למשחק הביתי האחרון לעונה באצטדיון המושבה – נגד הפועל נצרת עלית. האדומים ייפרדו מהליגה הלאומית ומקווים ש-8,000 צופים יגיעו לחגיגה המתוכננת.

המאמן קובי רפואה והצוות החליטו לממש את האופציה על המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן לעונה הבאה והוא ישמש כמגן הבכיר. פירסמן בן ה-27 הגיע קיבל בהתרגשות את הבשורה. הבחירה בפירסמן שהגיע רק בחלון ההעברות של ינואר הצדיקה עצמה מקצועית וחברתית כך שעכשיו הצוות המקצועי יחפש מגן שמאלי ישראלי משלים שיהיה המחליף של השחקן הבלגי.

בנוסף, בהמשך לפרסום בספורט1 על כוונת האדומים לשחרר מספר רב של שחקנים, זימן רפואה לפני שעה קלה את אור אוסטוינד, טל בנש, אופיר טקיאר, עדן הרשקוביץ ורז נחמיאס ואמר להם כי הם לא בתוכניות לעונה הבאה ועליהם להגיע להסדר על עזיבתם מול הנהלת הקבוצה.

בהפועל תל אביב ממתינים לסיום העונה בפליאוף התחתון בליגת העל כדי להשלים את מינוי עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה לצדו של רפואה. השניים כזכור עבדו יחד במכבי פ"ת. ההחלטה על השחקנים מהסגל הנוכחי תתקבל רק בהמשך, אך כבר עכשיו ברור שגם שחקנים עם חוזים חתומים ייאלצו לחפש קבוצה אחרת בהשאלה.

להרכב נגד הפועל נצרת עלית יחזור ביום שישי החלוץ פייסל מוליץ' שסיים עונש של כרטיסים צהובים. רכישתו של מוליץ' תושלם בקרוב מהפועל עכו תמורת 100 אלף שקלים והוא יקבל חוזה משודרג לשנתיים עם אופציה. בנוסף, רפואה כבר החל במעקב אחרי שחקנים זרים שהוצעו לו.

מרווין פירסמן. ממשיך (מאור אלקסלסי)
מרווין פירסמן. ממשיך (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי