כפ"ס ניצחה אחרי 11 הפסדים, אך נותרה מתחת לקו האדום

הפועל כפר סבא חוגגת ניצחון
הפועל כפר סבא חוגגת ניצחון | דני מרון

הירוקים גברו 0:3 על נשר, אותה גם ניצחו בפעם האחרונה שצברו שלוש נקודות, אבל הפועל ר"ג ניצחה בלוד ונשארה מעשית, רמה"ש סיימה ב-0:0 מול מרמורק וזקוקה לנקודה כדי לשרוד. יצחק שום בדרך למבחנים

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שהפועל כפר סבא ניצחה משחק הייתה ב-23.2.2018, אז היא גברה בביתה 0:3 על עירוני נשר. הערב (שני), במחזור הלפני אחרון בליגה הלאומית, היא שוב ניצחה 0:3 את אותה נשר באותו אצטדיון וקטעה רצף של 11 הפסדים רצופים. לצערה גם הפועל רמת גן ניצחה 0:2 את בני לוד ויצחק שום ושחקניו נשארו עדיין במקום המוביל למשחקי המבחן. רמת השרון סיימה בתיקו 0:0 מול מרמורק, והיא זקוקה לנקודה כדי להישאר – במחזור הסיום תתארח אצל נשר, נועלת הטבלה שנשרה מזמן.

הפועל כפר סבא – עירוני נשר 0:3
ניצחון ראשון ליצחק שום כמאמן הפועל כפר סבא, שקטעה רצף מטורף של 11 הפסדים – מאז שניצחה את אותה עירוני נשר, נועלת הטבלה והיורדת הראשונה לליגה א'. דרווידאס שרנאס כבש ראשון בדקה ה-23, עומר פדידה הכפיל בפנדל בדקה ה-51 והליטאי השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86. למרות שלכפ"ס כעת 44 נקודות במאזנה, ניצחונה של הפועל רמת גן במקביל הותיר אותה מתחת לקו האדום והיא כרגע בדרך למשחקי המבחן, אלא אם תנצח בשבוע הבא בחוץ את הפועל ר"ג ותצליח לשפר משמעותית את מאזן השערים שלה במקביל למעידה של רמה"ש מול מרמורק.


שחקני כפר סבא חוגגים. יש על מה? (דני מרון)

בני לוד – הפועל רמת גן 2:0
מוליכת הפלייאוף התחתון ספגה בדקה ה-23, עופרי ארד היה הראשון לכבוש לזכות האורדונים, גל לוי הכפיל בדקה ה-42 ועוד קודם לכן חן ראובן הורחק והותיר את לוד בעשרה שחקנים, וכך האדומים נשארו מעל לקו האדום כשבמאזנם 47 נקודות, למעשה הבטיחו מעשית את הישארותם לאור העובדה שלכפ"ס הפרש שערים נחות משמעותית.

הפועל רמת השרון – הפועל מרמורק 0:0
קבוצתו של נועם שוהם אכזבה בביתה, האורחת לעומת זאת הבטיחה את הישארותה בליגה. המארחים כעת זקוקים לנקודה במחזור סיום העונה בו יתארחו בנשר, אחרת עלולים לרדת למקום המוביל למשחקי המבחן, מכיוון שלהם הפרש שערים 5-, שטוב מהמינוס 7 של הפועל כפר סבא שתהיה חייבת לנצח את הפועל רמת גן במחזור הבא. 


יצחק שום הערב. סיכוייו להישאר קטנים עד מאוד (דני מרון)

במשחק נוסף:הפועל פתח תקווה – מכבי הרצליה 2:4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי