רפואה ינסה לצרף שלושה זרים לקישור, פירסמן ומוליץ' יישארו

רפואה
רפואה | דני מרון

האדומים מתחילים להתכונן לעונה הבאה בליגת העל והמאמן כבר הגיש את הדרישות המקצועיות שלו להנהלה. נמרוד קוסטיקה יצטרף כעוזר מאמן

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תוריד ביום שישי מסך על עונת 2017/18 בליגה הלאומית בדרבי הקטן בחוץ נגד בית"ר ת"א/רמלה ותפתח בהכנות לקראת העונה הבאה בליגת העל.


המאמן, קובי רפואה, הגיש לבעלי הקבוצה איציק ושרון ניסנוב את התוכנית המקצועית לבניית הסגל בקיץ לעונה הבאה שזכתה להוקרה מכל בעלי המועדון. הכוונה היא בעיקר לרכש שחקנים זרים וישראלים, רשימה שהוגדרה כאיכותית ומקצועית ביותר ויעשו המאמצים במסגרת התקציב הכללי למלא את רוב הבקשות המקצועיות.


הכוח המקצועי המרכזי אותו בונה הצוות המקצועי הוא במרכז המגרש. גורם בקבוצה סיפר: "שלושה שחקנים זרים חדשים יגיעו למרכז הקישור האחורי והקדמי והם יהיו הציר המרכזי המניע את הקבוצה. אל השלושה יצטרפו שחקני הבית ניר לקס ושי אליאס שלפחות בתחילת הדרך יקבלו את מפתחות ההרכב הפותח".


לקובי רפואה יש ברשימות חמישה מועמדים אשר שלושה מהם עשויים לנחות במועדון. נכון לעכשיו העלות הכספית הגבוהה גורמת לבחינת הנושא והמהלך יבחן כשאיציק ושרון ניסנוב ינחתו משהות קצרה בחו"ל והכוונה היא שבשלב ראשון יהיו חמישה זרים ואופציה להוסיף שחקן זר בהמשך העונה.



קובי רפואה. רוצה שלושה זרים חדשים בקישור, ישאיר את פרסמ ומוליץ' (אודי ציטיאט)


במועדון מספרים כי המספר המבוקש ע"י סוכני שחקנים כבר בתחילת הדיבורים הוא 200 אלף יורו ויותר לעונה. בשבוע הבא אמורים במועדון לממש מעשית את האופציה לרכישתם של מרווין פירסמן ופייסל מוליץ'.


לקבוצה יצטרף רשמית כעוזרו של קובי רפואה נמרוד קוסטיקה שעבד לצדו במכבי פתח תקווה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי