ראניירי באנגליה, אביטן בישראל: הפועל חדרה בליגת העל אחרי 39 שנים

הפועל חדרה
הפועל חדרה | ערן לוף

הקבוצה מהשרון חלמה לשרוד בלאומית אחרי שבקיץ רק עלתה מליגה א', אך השלימה עונה סנסציונית עם 0:1 על על נצרת עלית ושבה לבמה המרכזית מכולן בניגוד לכל הציפיות. ניצחון עצוב לראשל"צ, צפו בחגיגות

(גודל טקסט)

סנסציה מטורפת, אין דרך אחרת לתאר את ההישג המדהים של הפועל חדרה שעלתה בקיץ שעבר ללאומית וקיוותה בסך הכל לשרוד בליגה השנייה, אך הערב (שני) היא מצאה את עצמה בליגת העל אחרי היעדרות בת 39 שנים לאחר שגברה 0:1 בחוץ על נצרת עלית והשלימה עונה חלומית.

אסי גומה, שלא מצא את הרשת מחודש ינואר, כבש את השער המיוחל בדקה ה-19 והעלה את הקבוצה הצנועה מהשרון לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. כ-2,500 אוהדים אדומים שעשו את הדרך ארוכה לא ידעו את נפשם מרוב אושר וחגגו עם השחקנים במשך דקות ארוכות בסיום.

הפועל ראשון לציון הגיעה למחזור בסיום בידיעה שניצחה שלה ומעידה של חדרה תשלח אותה לליגת העל לראשונה מאז 2012 וההתחלה הייתה מבטיחה. גיל יצחק כבש כבר אחרי שתי דקות והלחץ עבר לחבורה של ניסו אביטון, אך סגנית המוליכה כאמור לא מעדה וקבוצתו של ניר ברקוביץ' סיימה את העונה במקום השלישי למרות 1:3 ביתי על מכבי אחרי נצרת. אחמד דראושה איזן (74), אבל פול אדגר (78) וגל אסולין (89) סידרו ניצחון כואב שלא הספיק.


לחצו כאן לצפייה בטבלה הסופית של הליגה הלאומית




רגעים של טירוף. שחקני הפועל חדרה חוגגים עם ניסו אביטן (ערן לוף)

אולי בעונה הבאה. שחקני הפועל ראשון לציון בסיום (עדי אבישי)


נצרת עילית – הפועל חדרה 1:0
עונה נהדרת עוברת על ניסו אביטן ושחקניו. הם הפסידו משחק אחד ב-10 האחרונים, אבל מצד שני זה היה המשחק אותו הם היו חייבים לנצח כדי להבטיח עלייה. כעת ניתנה להם הזדמנות נוספת לסגור את הסיפור סופית ולחזור לליגת העל אחרי 39 שנה. חדרה נמצאת במקום השני עם נקודה מעל ראשלצ, ויכולה לעלות גם עם הפסד במקרה שזו לא תנצח במשחק שלה.


דקה 19, הפועל חדרה עלתה ל-0:1:  דיא לבאבידי מצא בכדור עומק את אסי גומה שבעט מקרוב לרשת. שער ראשון לחלוץ מאז חודש ינואר. כ-2,500 אוהדי חדרה ביציעים לא יודעים את נפשם מרוב אושר.



נרגש עד דמעות. ניסו אביטן (ערן לוף)


דקה 23: סלים עמאש עקף את השוער ומזווית קשה בעט החוצה.


דקה 42, עוד החמצה גדולה לחדרה: עמאש שוב נותר פנוי לחלוטין ובעט ממצב נוח היישר לגופו של אבי איבגי. חדרה עלול להצטער על ההחמצה הזו בהמשך.



חתום על שער העלייה ההיסטורי. אסי גומה (ערן לוף)


הפועל ראשון לציון – אחי נצרת 1:3
החבורה של ניר ברקוביץ', לעומת זאת, חייבת ניצחון ואיבוד נקודות של חדרה. כל תוצא האחרת, והיא תיאלץ לשחק שוב בשנה הבאה נגד קבוצות הליגה הלאומית ולקוות לעונה מוצלחת יותר. עם הניצחון על חדרה לפני שבועיים, התקווה חזרה לראשון לציון וכעת הם מקווים לעשות את הבלתי ייאמן ולהעפיל לליגת העל יחד עם הפועל תל אביב.


דקה 2, ראשון לציון עלתה ל-0:1: גיל יצחק קיבל כדור בתוך הרחבה, הסתובב ובעט כדור מדויק לפינה. שער מספר 11 לחלוץ שהעביר את הלחץ להפועל חדרה שחייבת להבקיע מול נצרת עילית.



גיל יצחק בטירוף אחרי השער המוקדם שלא הספיק לקבוצה מעיר היין (אריאל שלום)


דקה 74, אחי נצרת השוותה ל-1:1: אחמד דראושה מצא את הרשת, החגיגות של אוהדי הפועל חדרה בעיצומן.


דקה 78, הפועל ראשון לציון עלתה ל-1:2: פול אדגר, המושאל מבית"ר ירושלים, שלח כדור נהדר לרשת. החבורה של ברקוביץ' עדיין לא הרימה ידיים.



שער יפה שלא הספיק. פול אדגר (אריאל שלום)


דקה 89, ראשון עלתה ל-1:3: גל אסולין המחליף הבקיע את השלישי בשלושת המחזורים האחרונים.




ימשיכו לפחות עוד עונה בליגה הלאומית. אוהדי הפועל ראשון לציון (אריאל שלום)


תוצאות נוספות:

הפועל עפולה – הפועל קטמון 2:0

לקטמון: מיקו ממן (84), מחמוד עוויסאת (87).

 

בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל תל אביב 0:2

לבית"ר: יוג'ין אנסה (8), מאור ג'רסי (42).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי