אייל ברקוביץ' פנה לטל בן חיים: "בוא לשחק בראשון לציון וכנס כשותף"

טל בן חיים
טל בן חיים | אריאל שלום

הבלם ששוחרר ממכבי תל אביב יתחיל להתאמן בקבוצה מהליגה הלאומית כדי לשמור על כושר, והבעלים הציע לו להצטרף כדי לעזור להעלות את הקבוצה ליגה, ולהיות אחד הבעלים בסוף העונה

(גודל טקסט)

אחרי שסיים את דרכו במכבי תל אביב, הבלם טל בן חיים מתכוון להתחיל להתאמן היום (שני) ולשמור על כושר בקבוצה אותה מאמן ניר ברקוביץ'. הבעלים אייל ברקוביץ' אמר לספורט1: " פניתי אל טל בן חיים והצעתי לו לשחק העונה בהפועל ראשון לציון. אמרתי לטל תעלה אותנו לליגת העל ותהיה שותף בבעלות על הפועל ראשון לציון" .

בן חיים ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי תל אביב והיה קפטן הנבחרת הלאומית עדיין לא החליט על המועדון בו ישחק בעונה הבאה. בראשון לציון משחק בשנים האחרונות בעמדת הבלם יוצא נוסף של הצהובים, אבי סטרול, כשבחלון ההעברות הנוכחי החתימה הפועל ראשון לציון גם את אבירם ברוכיאן שחקן עבר של נבחרת ישראל ששיחק בעונה שעברה בקטמון ירושלים.

בן חיים, יליד ראשון לציון, החל את הקריירה במכבי תל אביב ובקיץ 2004 עבר לבולטון בה החל את הקריירה האירופית שלו כשבהמשך שיחק גם במועדוני פאר כמו צ'לסי ומנצסטר סיטי והמשך גם בסנדרלנד, פורטסמות', ווסטהאם, קווינס פארק ריינג'רס, סטנדרד ליאז', וצ'רלטון, ובקיץ 2015 חזר למכבי תל אביב בה לא הצליח לזכות בתואר למעט גביע הטוטו בעונה החולפת, ולאחרונה קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות של הצהובים לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי