לאומית: הפועל פ"ת עם ניצחון דרמטי. עכו במקום הראשון

דגו
דגו | לירון מולדובן

קבוצתו של מסאיי דגו צמצמה למינוס חמש נקודות בעקבות שער דרמטי של סוקונה בדקה ה-90. היורדת מליגת העל השיגה ניצחון ראשון העונה שהעלה אותה באופן זמני לראש הטבלה. נס ציונה ניצחה, אשקלון סיימה בתיקו

(גודל טקסט)

המחזור השני של הליגה הלאומית נפתח היום (חמישי) כאשר נערכו חמישה משחקים ונכבשו שמונה שערים. הפועל עכו השיגה ניצחון ראשון העונה ועלתה למקום הראשון והפועל פתח תקווה שניצחה פעמיים העונה צמצמה את המינוס בשלוש נקודות נוספות.

בית"ר תל אביב רמלה – הפועל רמת השרון 2:2
קבוצתו של אורן רותם רושמת נקודה שנייה העונה אחרי תיקו נוסף נגד בית"ר תל אביב רמלה. שרון זיסו ששיחק לפני שתי עונות ברמלה כבש את שני השערים הראשונים במשחק (3 ו-69) לזכות האורחים. החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה צמצם לטובת רמלה (72) ופאדי נג'אר המושאל ממכבי תל אביב השווה את התוצאה (79).

הפועל עכו – בני לוד 0:2
היורדת מליגת העל השיגה ניצחון חשוב על בני לוד. את השער הראשון כבש הכישרון הצעיר אנאס מחמיד (27) שנבחן רק לפני שנה בבנפיקה הפורטוגלית, ואולי השנה יהיה השחקן יעשה את עונת הפריצה שלו. את השני במשחק כבש אמיר חלאילה (90) שמושאל מהפועל באר שבע. בעקבות הניצחון הפועל עכו עלתה למקום הראשון בלאומית, לפחות עד יום שני. 

סקציה נס ציונה – הפועל עפולה 0:1
העולה החדשה מליגה א' דרום גברה על קבוצתו של אופיר חיים. לזכות נס ציונה כבש אדר אוואט (13), בנו של רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד לשעבר ומכבי יפו בהווה.

הפועל נצרת עילית – הפועל אשקלון 0:0
הקבוצה הצפונית השיגה תיקו נוסף מול קבוצתו של שלומי דורה. הפועל אשקלון נמצאת יחד עם הפועל עכו נס ציונה בראש הטבלה עם ארבע נקודות.

הפועל פתח תקוווה – הפועל רמת גן 0:1
הקבוצה של מסאיי דגו שהופחתה ממאזנה 11 נקודות עקב בעיות כלכליות ממשיכה לצמצם את המינוס אחרי שער ניצחון של אמאדו סוקונה בדקה ה-90 משער מול קבוצת הכוכבים של דני גולן שטרם השיגה ניצחון העונה. הפועל פתח תקווה היא הקבוצה היחידה בליגה שניצחה את שני המחזורים הראשונים בלאומית ומאזנה ירד למינוס 5 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי