אשקלון עלתה למקום השני, הפועל פ"ת הפסידה לעכו

דגו
דגו | לירון מולדובן

קבוצתו של שלומי דורה חלפה בטבלה על הפועל כפר סבא בעקבות הניצחון 0:1 על בני לוד, המלאבסים נותרו במקום אחרון אחרי ה-2:1 ליורדת מליגת העל. הפועל רמת גן ניצחה 1:2 את הפועל רמת השרון

(גודל טקסט)

הערב (שני) נערכו שלושה משחקים נוספים מחזור ה-11 בליגת הלאומית, כשבמוקד הניצחון 0:1 של הפועל אשקלון מול בני לוד שהעלה אותה אל המקום השני על חשובנה של הפועל כפר סבא. הפועל פתח תקווה הפסידה 2:1 לעכו וקבוצתו של מסאיי דגו רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון שמותיר אותה במקום האחרון בטבלה. הפועל רמת גן וניר ברקוביץ' ניצחו 1:2 את הפועל רמת השרון. המחזור יינעל מחר במשחק הבית של בית"ר תל אביב רמלה נגד הפועל אכסאל.

הפועל אשקלון – בני לוד 0:1
היורדת מליגת העל רשמה ניצחון שני ברציפות שמחזיר אל המקום השני המיוחל המעניק כרטיס לליגת העל. אליאור משלי כבש את שער הניצחון בדקה ה-54.

הפועל פתח תקווה – הפועל עכו 2:1
מסאיי דגו וקבוצתו קיוו לקטוע רצף מאכזב של ארבעה משחקים ללא ניצחון ולעלות לראשונה העונה מהמקום האחרון במשחק הבית נגד הפועל עכו. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-29 אחרי שער של שאייסון אקיגו. שגיא דרור איזן בדקה ה-81 אך זה היה הערב של עכו אחרי שער דרמטי של אחמד מחאג'נה בדקה ה-89 שהבטיח את הניצחון והעלה את הקבוצה הצפונית אל המקום השביעי.

הפועל רמת השרון – הפועל רמת גן 2:1
ההפסד להפועל קטמון במחזור האחרון לא השפיע יותר מידי על קבוצתו של ניר בררוביץ' שמצליח לרשום ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים והפעם נגד רמת השרון. אור אוסטוינד (54) ויובל אבידור (56) כבשו להפועל רמת גן, דניאל גרץ (74) רק צימק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי