אחרי מהפך מול סכנין: הפועל ר"ג מחזיקת גביע הטוטו בלאומית

הפועל רמת גן
הפועל רמת גן | אודי ציטיאט

האורדונים נקלעו לפיגור לאחר שער בזק של עטאא ג'אבר (4), אבל עדן הרשקוביץ (60) וג'וד נורו (85) קבעו 1:2 והעניקו לבני בן זקן את התואר. גם מהראן ראדי שרשם הופעת בכורה העונה לא סייע לקבוצה מהמגזר

(גודל טקסט)

בפעם השנייה בתולדותיה – הפועל רמת גן מחזיקת גביע הטוטו של הליגה הלאומית. הערב (שני) הקבוצה של בני בן זקן לא נבהלה מפיגור מוקדם מול בני סכנין והפכה ל-1:2 בגמר שנערך באצטדיון בנתניה. עדן הרשקוביץ (60) וג'וד נורו (85) ניצלו מחצית שנייה איומה של הקבוצה מהמגזר, מחקו שער מהיר של עטאא ג'אבר (4) והעניקו לבני בן זקן את התואר.


הפועל רמת גן, שהניפה את התואר בעונת 2011/12, פתחה בחוד עם אסי גומה שהושאל לאחרונה מהפועל חדרה. מנגד, אחרי סכסוך ארוך, מהראן ראדי רשם את הופעת הבכורה שלו העונה כשעלה מהספסל במקום חאלד חלאילה (73), שלא אהב את החילוף ולא לחץ את ידו של המאמן ניסן יחזקאל. מי שכן פתחו בהרכב סכנין הם עטאא ג'אבר, סוהיל ארמלי ומוטי מלכה.


סכנין פתחה את המשחק בסערה וכעבור ארבע דקות היא עלתה על לוח התוצאות. מוטי מלכה, שכמעט כבש בעצמו דקה קודם לכן, מצא בכדור רוחב חד את עטאא ג'אבר שדחק מקרוב לרשת. בדקה ה-37 הפועל רמת גן קיבלה הזדמנות פז לאזן את התוצאה לאחר שאיהאב שאמי נגע בידו בתוך הרחבה, אך הקפטן ישראל ראש בעט את הפנדל היישר לידיו של מחמוד קנדיל והקבוצה מהמגזר ירדה להפסקה עם 0:1.



רץ להודות לבני בן זקן. עדן הרשקוביץ (אודי ציטיאט)


הפועל רמת גן עלתה למחצית השנייה הרבה יותר טוב ובדקה ה-60 היא הצליחה לאזן לאחר שעדן הרשקוביץ ניצל אדישות בהגנת סכנין והכניע את קנדיל עם בעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-70 סובב עלי עותמאן בעיטה חופשית מסוכנת, אך טל בומשטיין היה מוכן והדף היטב. בדקה ה-77, ארבע דקות לאחר שנכנס, ראדי ניסה מ-30 מטר אבל הבעיטה לא הייתה מספיק חזקה.


שתי דקות חלפו וירדן אבו חצירה כמעט קבע מהפך עם בעיטה חזקה, אך קנדיל התעופף והציל את סכנין. בדקה ה-82 סכנין קיבלה הזדמנות נהדרת, אבל מלכה לא מצא את המסגרת משבעה מטרים. איזו החמצה. שלוש דקות לאחר מכן רמת גן הענישה במזומן: הוד מסיקה המחליף הכניס כדור עומק אדיר לג'וד נורו שניצל סגירה רעה בהגנה והעניק לבני בן זקן את התואר הראשון של העונה עם נגיחה מדויקת מקרוב.

 


החל את העונה ברגל ימין. בני בן זקן (אודי ציטיאט)

לא אהב את החילוף. חאלד חלאילה (אודי ציטיאט)

 חזרו הביתה מאוכזבים. אוהדי בני סכנין (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי