קינן: "התבוסה מב"ש יושבת בראש, נשחק על הכבוד". דמארי יסופסל

דקל קינן לפני ז'אורז'יניו
דקל קינן לפני ז'אורז'יניו | צילום: ערן לוף

בלם מכבי חיפה דקל קינן לקראת המשחק מול האלופה (שלישי, 21:00). ורמוט צפוי לפתוח, רוקאביציה, ואליינטה ואזמי לא יהיו בסגל

(גודל טקסט)
מכבי חיפה חזרה בסוף השבוע למסלול הניצחונות לאחר שגברה על מכבי פתח תקווה (0:1) ולמעשה חזרה על המאבק לכרטיס באירופה. כבר מחר (שלישי, 21:00) מצפה לירוקים מבחן גדול הרבה יותר בדמות משחק ביתי מול האלופה הפועל באר שבע.

 

הבלם דקל קינן שכבש את שער הניצחון מול המלאבסים סיכם את הניצחון: "לא שיחקנו טוב מול פתח תקווה, אבל הגענו לאחר שני הפסדים והיה חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות. זו לא מכבי חיפה הדורסת אבל היה לנו חשוב לשחק על התוצאה".



 

היכולת האישית והעתיד: "במהלך הקריירה למדתי לא להאשים אף אחד שלא הולך ולא לתת בהצהרות כאשר מנצחים. אני גם לא מתבייש להגיד מתי לא הולך ולבקר את עצמי. מכבי חיפה זה הרבה יותר מעוד קבוצה עבורי. זה הבית שלי וחונכתי כאן על ערכים טובים".

 

המשחק מול באר שבע: "התבוסה שקיבלנו בבאר שבע עדיין יושבת לנו בראש ואנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה. הרבה יותר חשוב עבורנו לשחק על הכבוד שלנו ופחות חושבים על המקום באירופה".


גם לאחר הניצחון על מכבי פתח תקווה המאמן גיא לוזון לא אהב את היכולת של שחקניו ומתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב ולא פחות מעניין מכך גם בסגל הקבוצה. לוזון החליט לבצע שינוי בעמדת המגן השמאלי, שם צפוי שי בן דוד לחזור על חשבונו של סאן מנחם. בקישור קאמיל ואצק יאבד את מקומו לטובת איסמעיל ריאן. גם עומר דמארי יחזור לספסל וגילי ורמוט יפתח על חשבונו בהרכב.


לוזון אף הותיר את יניב בריק מחוץ לסגל. בריק זכה להרבה קרדיט מלוזון, אך לא יהיה חלק מסגל הקבוצה מול האלופה. גם הבלם מארק ואליינטה והחלוץ פיטים אזמי שבדרכם מחוץ למועדון נותרו מחוץ לסגל. ניקיטה רוקאביצה ייעדר בגלל פציעה.

 

הרכב משוער: עומרי גלזר, גארי קאגלמכר, דקל קינן, הולמאר איולפסון,  שי בן דוד, נטע לביא, איתן וולבלום, איסמעיל ריאן, רועי קהת, גילי ורמוט, אלירן עטר.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי