יורדת אחת כבר יש? זה מה שנותר לאשקלון, הפועל ת"א וכפ"ס

הפועל תל אביב הפועל כפר סבא
הפועל תל אביב הפועל כפר סבא | עדי אבישי

ה-0:2 של האדומים סיבך את פליקס נעים ושחקניו כהוגן וצימק את הפער מהעולה בעונה שעברה לנקודה אחת. היכונו לשלושת מחזורי הסיום הדרמטיים

(גודל טקסט)

שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון בליגת העל, ה-0:2 הערב של הפועל תל אביב על הפועל כפר סבא ככל הנראה גזר את דינם של הירוקים, אולם העצים את הדרמה בנוגע לזהות היורדת השנייה.

חשוב להבהיר מראש כי כפר סבא כמובן עוד יכולה להישאר, קבוצתו של פליקס נעים (שהיום במושבה היה זה משחקו הראשון בקדנציה השנייה בכפר סבא) רחוקה שש נקודות מהפועל אשקלון שניצבת מעל לקו האדום, אולם עקב כך היא לא יכולה יותר להרשות לעצמה למעוד – ובמקביל תצטרך שיובל נעים ושחקניו ימעדו עד סיום העונה.


במחזור הקרוב, בשבת הקרובה, הפועל כפר סבא תארח את הפועל אשקלון וניצחון של האורחת בלוויטה למעשה יוריד את הירוקים, הרי שהפער יעמוד על תשע נקודות ויישארו שני משחקים לסיום. קשה להאמין שכפ"ס, שקבוצה שניצחה פעם אחת מאז מחזור סיום העונה הסדירה, תצליח לייצר מאזן מושלם עד לסיום.

המאבק השני ואשר נראה גדול ומשמעותי יותר יהיה בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון. הפער ביניהן עומד כרגע על נקודה אחת בלבד לטובת אשקלון, שבמחזור הלפני אחרון תתארח במושבה אצל הפועל תל אביב לקרב שעשוי להכריע את המאבק על הישרדות בליגת העל.

הפועל תל אביב תתארח בשבת הקרובה אצל מ.ס אשדוד, בשבוע שלאחר מכן כאמור תארח את אשקלון הלפני אחרונה ובמחזור סיום העונה תתארח ברעננה. בסיטואציה מסוימת אשקלון יכולה להיות זו שתוריד רשמית את הפועל תל אביב, אם בשבת הקרובה יצמח הפער ביניהן לארבע נקודות ואשקלון לא תפסיד לאדומים.

מה נותר לכל קבוצה עד סיום העונה:
מחזור 31: הפועל כפר סבא – הפועל אשקלון, מ.ס אשדוד – הפועל תל אביב
מחזור 32: הפועל תל אביב – הפועל אשקלון, הפועל קריית שמונה – הפועל כפר סבא
מחזור 33: הפועל אשקלון – הפועל קריית שמונה, הפועל רעננה – הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא – הפועל חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי