פרסום ראשון: ניסן יחזקאל מועמד לאימון הפועל חיפה

ניסן יחזקאל בני יהודה
ניסן יחזקאל בני יהודה | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה מסכים להגיע. אלבז ואיבנצ'יץ' מועמדים לחיזוק החלק ההתקפי, כץ העביר את זכויות החתימה לסטרלינג

(גודל טקסט)
המנהל המקצועי של הפועל חיפה ניר קלינגר צפוי לחזור לפעילות בימים הקרובים לאחר שיסיים את השבעה על אמו ולהיפגש עם הבעלים יואב כץ כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. בראש ההכנות יעמוד מינוי המאמן כאשר בין השניים קיימים חילוקי דעות. כץ מעוניין שקלינגר ימשיך בתפקיד המאמן ואילו קלינגר מעדיף למנות תחתיו מאמן ולחזור לעמדת המנהל המקצועי. לאחרונה הציעו לקלינגר למנות את ניסן יחזקאל, שצפוי לסיים את תפקידו כמאמן בני יהודה ובסביבתו אישרו כי יסכים להגיע לחיפה.

 

בנוסף, קלינגר וכץ יחליטו בקרוב בגזרת השחקנים. נראה כי כל הזרים יעזבו בסיום העונה. השוער ההולנדי פיט פלטהאוזן נפגש עם כץ והדהים כאשר ביקש להכפיל את שכרו. בחיפה לא צפויים להיענות לפנייתו. גם שני הברזילאים ז'וליו סזאר ואדילסון בהייה צפויים לקבל הודעת שחרור בסיום העונה.



 

חלוץ הפועל כפר סבא אלי אלבז קיבל הצעה לחזור לקבוצת נעוריו. קלינגר מאמין בחלוץ וישמח לראותו בחיפה בשנים הקרובות. גם שמו של חלוץ אשקלון יוסיפ איבנצ'יץ' עלה, אך עלותה גבוהה וסיכויים קלושים שכץ יסכים לרכוש אותו.

 

בנוסף, הבעלים נפגש עם המנכ"ל אורן סטרלינג ונציג הבעלים דורון אוסידון והחליט להעביר את זכויות החתימה לסטרלינג מה שהופך אותו לגורם משמעותי בניהול הקבוצה בעונה הבאה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי