אליפות דרך הכרמל: צפו ב-0:1 לב"ש על חיפה

שחקני באר שבע חוגגים
שחקני באר שבע חוגגים | ערן לוף

וואקמה כבש כבר בדקה החמישית לזכות האדומים ושבר נאחס של 20 שנה ללא ניצחון חוץ על הירוקים. בוזגלו נפצע, בספק למכבי ת"א בשבת

(גודל טקסט)
כנראה שהעונה הזאת שייכת (שוב) להפועל באר שבע. אם האדומים שוברים נאחס של 20 שנה ומנצחים סופסוף בחוץ את מכבי חיפה 0:1, ועוד ביכולת בינונית מינוס, אז ברק בכר ושחקניו יכולים לקרר בקבוקי שמפניה. אולי זה יקרה כבר בשבת אצל מכבי תל אביב ואולי זה יקרה מחזור או שניים אחר כך אבל זה יקרה.


טוני וואקמה נתן שער כבר בדקה החמישית שהספיק עד הסוף כי הירוקים העונה פשוט קבוצה לא טובה. שלושה איומים ובעיטה אחת למסגרת, זה כל מה שהפיקו גילי ורמוט (הטוב בחיפה) וחבריו במשחק שלם. אלירן עטר שכח מתי הוא פגיע, רועי קהת זכה לשריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור (ובצדק) והזרים? שחקני חילוש.


סיבה אחת לדאגה עבור בכר: בוזגלו ספג מכה כבר במחצית הראשונה, המשיך לשחק, ספג עוד אחת וירד מדדה עם חשש שסובב את הברך ולא יוכל לשחק בשבת במשחק העונה מספר 2.
 

הרכבים

מכבי חיפה: עומרי גלזר, גארי קגלמאכר, דקל קינן, הולמאר איולפסון (סאן מנחם 46),  שי בן דוד, נטע לביא, איתן וולבלום, איסמעיל ריאן (עומר דמארי 55), רועי קהת, גילי ורמוט, אלירן עטר.

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור מליקסון (מיכאל אוחנה 67), מאור בוזגלו (אוביידו הובאן 71), טוני וואקמה, בן שהר.


מהלך המשחק

דקה 5 – 0:1 לבאר שבע!!! בוזגלו הגביה כדור קרן, ויטור נגח למשקוף, הגנת חיפה קפאה והקלה על וואקמה לנגוח את הריבאונד פנימה.

וואקמה חוגג. השתיק את סמי עופר

  

 
דקה  10 – בעוד קבוצתם תוקפת על כר הדשא הניפו אוהדי באר שבע שלטים שקוראים לבוזגלו להישאר.

כך יעשה לאיש שבנגב חפצים ביקרו. צילום: ערן לוף 
דקה 16 –
מליקסון חתך לרחבה וניסה למצוא את וואקמה, קינן גלש והרחיק לקרן.


דקה 30 –
ורמוט הרים כדור חופשי וקינן נגח לרשת, אבל לרוע מזלה של חיפה הוא היה בנבדל.


דקה 45
– המחצית הסתיימה ב-0:1  לבאר שבע משער של וואקמה. עוד צעד בדרך לתואר.

וואקמה. שער 14 העונה


דקה 55 – דמארי נכנס במקום ריאן החלש. ורמוט ירה מ-20 וסחט הצלה מחיימוב.


דקה 59 – קהת מקבל צהוב ומקבל שריקות בוז מהקהל. בהחלט לא אהוד בסמי עופר.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי