באר שבע נערכת לחגיגות. סוכני שחקנים מגששים אצל וואקמה ואוגו

טוני וואקמה
טוני וואקמה | ערן לוף

האלופה שברה מנחוס ונערכת להנפת צלחת. הניגרים מבוקשים: "פונים אליהם ישירות וזה לא לעניין, אבל אין מה לעשות בנושא". בוזגלו בספק לשבת, יישאר אדום?

(גודל טקסט)

אחרי ששברה מנחוס של 20 שנה בחיפה וניצחה לראשונה בסמי עופר, דבר לא יעצור את הפועל באר שבע. 0:1 קטן-גדול יעניק לאדומים את התואר, אם לא בשבת הקרובה כנראה בזו שאחריה. אליניב ברדה יניף את צלחת האליפות כששני הקפטנים הבאים בתור, מאור מליקסון ושיר צדק, צפויים אף הם להשתתף בטקס ההנפה.


שריקת הסיום בסמי עופר נתנה את האות לחגיגות טרום האליפות. השחקנים רצו לעבר היציע האדום כשהם מתיזים מים לכל עבר. הושלמו ההכנות לקראת פתיחת בקבוקי השמפניה אפשר לומר.


האפסנאי פנחס אוחנה הונף באוויר, המשך ישיר לחגיגות יום הולדתו שהתקיימו לפני המשחק בבית המלון, במהלכן נמרחה על פניו עוגת קצפת ובעודו מטושטש ציווה עליו מליקסון לבצע ריקודי בטן בקצב מחיאות הכפיים של מיכאל אוחנה ובן תורג'מן.


בוזגלו
בוזגלו, ייעדר בשבת? (ערן לוף)


על הדשא התפתחה מיני דרמה. מאור בוזגלו, שנפצע ונטש את המגרש, הגיע בצליעה למוקד השמחה וקיפץ על רגלו הפגועה כשאחד מילדיו תלוי על צווארו. אמש עדיין לא הייתה אבחנה ברורה לגבי חומרת פציעתו של הקשר. על פי ההערכה ראשונית בוזגלו סובל ממכות יבשות בקרסול, אך ייתכן וסובב את הברך וייבדק על מנת לדעת אם יהיה כשיר למשחק בשבת.


האוהדים ברובם המכריע רוצים שבוזגלו ימשיך ללבוש אדום, ואף הכינו לכבודו שלט מפואר שעליו נכתב "מתפללים כל יום שהמאסטר-שף יישאר בבאר שבע". 


אם תשאלו את ברק בכר, הוא יגיד לכם שהאליפות מתבשלת על אש קטנה ושום דבר עוד לא סגור. "אם ננצח בשבת נהיה אלופים, אנחנו יודעים את זה", אמר המאמן. "כולנו רוצים לסיים את זה כמו שצריך. עד שזה לא יהיה סגור לא נהיה רגועים. בינתיים עוד לא חוגגים אליפות".  


בכר
בכר חוגג שבירת מנחוס בסמי עופר (ערן לוף)


בתשעת הניצחונות הרצופים שהשיגה האלופה ספג גיא חיימוב שני שערים בלבד, ואמש מנע דפיקות לב מיותרות מחבריו כשהדף כדור מסוכן מרגלי גילי ורמוט. הזכייה באליפות תסגור בשבילו מעגל: "עם קריית שמונה זכיתי בגביע המדינה ובגביע הטוטו, והגעתי לבאר שבע כדי להגדיל את הסיכויים שלי לקחת אליפות. לשמחתי אנחנו נמצאים בכיוון הנכון. נשארו עוד ארבעה משחקים, ואני מקווה שנעשה את המוטל עלינו".


שער הניצחון היקר שהבקיע טוני וואקמה מציב אותו כמובן כמלך שערי הקבוצה. הניגרי שבעונת הבכורה שלו בנגב כבש 11 שערי ליגה, שיפר מספרים ולמרות שירד בצליעה בהפסקה לאחר תיקול של נטע לביא, מעורר עניין מעבר לים.


"טוני עשה העונה דברים מדהימים, בליגה שלנו ובליגה האירופית. ידוע לנו שמתקשרים אליו ישירות סוכני שחקנים מאירופה ומאפריקה ומציעים לו כל מיני הצעות. זוהי תופעה פסולה, אבל אין לנו הרבה מה לעשות נגדה", אמרו במועדון. בכמה הזדמנויות הוצעו לבאר שבע סכומי כסף משמעותיים תמורת צמד הניגרים, שחתומים על חוזים ארוכי טווח במועדון, אבל כל ההצעות נדחו על הסף.   


וואקמה
מעורר עניין מעבר לים (ערן לוף)


האליפות השנייה ברציפות של באר שבע תהיה החמישית של מהראן ראדי משנת 2013. ערב המפגש מול חבריו לשעבר, ראדי ביקש להנמיך את הלהבות: "צריך לכבד את המארחת במיוחד שהיא היריבה הכי גדולה שלנו.  בשבילי מכבי תל אביב היא היסטוריה. הייתה לי שם תקופה יפה, רוב האוהדים של מכבי לא ישכחו אותי".


לאחר ש-4,000 אוהדים ליוו את באר שבע לסמי עופר וחגגו כל הדרך לנגב עם שירים כמו "הנה היא עולה אלופת המדינה", רק 1,200 מהם יוכלו להגיע למשחק בנתניה שעשוי להכתיר אותם. המחירים צפויים להאמיר והקרב על כרטיס רק החל.


שחקני ב
מריחים צלחת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי