"שמענו את הגזענות של מכבי, לא את קריאות השואה של סכנין"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

בהנהלת סכנין התנצלו אך טענו כי גם גורם בהתאחדות ששהה במקום לא שמע קריאות שואה. שתי הקבוצות יעמדו לדין בגין המהומה בסיום המשחק בדוחא

(גודל טקסט)

אווירה קשה בבני סכנין לאחר ההפסד למכבי תל אביב, ובעיקר בשל המהומות שהיו על כר הדשא ומחוצה לו. הקריאות הגזעניות של אוהדי מכבי מצד אחד, ונאצות קשות של אוהדי סכנין נגד השואה מהצד השני, גרמו לבלאגן בין שני הקהלים, בעקבותיו יעמדו שתי הקבוצות לדין משמעתי.

הבוקר בסכנין מנסים להרגיע את הרוחות והמועדון הוציא את ההודעה הבאה: "אנחנו כהנהלת סכנין ממתינים לדו"ח של נציג ההתאחדות. שמענו את הקריאות הגזעניות של אוהדי מכבי ולא שמענו את הקריאות של האוהדים בנושא השואה. פנינו לנציג ההתאחדות והוא טען בפנינו כי גם הוא לא שמע. קראנו על זה בתקשורת ובמידה שהיו קריאות ובמידה שלא היו קריאות, אנחנו מביעים את התנצלותנו הכנה בפני רגשותיהם של כל מי שנפגעו בנושא הזה. נושא השואה הוא נושא רגיש בצורה מאוד חזקה והערך שלנו הוא להזדהות עם הכאב של האחר". 
 


בסכנין הגיבו גם למהומות מחוץ למגרש: "אין לנו כל אינפורמציה למה שקרה שם. האנשים האחרונים אמורים למצוא את הכלים הנכונים ולשתף פעולה בכדי למגר את האלימות ולטפל בסוגיה זו". מבחינה מקצועית בהנהלת המועדון מתכוונים להיפגש ביומיים הקרובים עם המאמן יוסי אבוקסיס ולשמוע ממנו על החלטתו לקראת העונה הבאה. למרות הדיבורים וההצעה של בני יהודה לאבוקסיס, בסכנין עדיין מקווים כי המאמן ישנה את החלטתו ויסכים להישאר במועדון. "הקבוצה צריכה להביא שפן מהכובע בכדי לגרום לאבוקסיס להישאר. המאמן נוטה לעזוב ולעבור לכתומים" אמרו בסביבתו.


אוהדי סכנין. לא קראו קריאות שואה?


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי