טוואטחה: עייפים ומאושרים, רוצה לכבוש בגמר. בגרמניה פירגנו

טוואטחה
טוואטחה | AFP

המגן חגג עליה לגמר הגביע עם שער נהדר, עאבד וכיאל בירכו. אוהדי מכבי חיפה התחרטו?

(גודל טקסט)
טאלב טוואטחה חווה אמש (שלישי) את רגע השיא שלו בקריירה האירופית. שער נהדר העניק 0:1 לפרנקפורט בדרך ל-1:1 וניצחון בפנדלים על מנשנגלדבאך שנתן למועדון העפלה לגמר הגביע הגרמני.


טוואטחה קיבל רק ציון 3 ב"בילד" אולי בגלל שהיה מעורב בשער השוויון של גלדבאך, אבל גם קיבל פרגון מהעיתון שכתב: "הוא המומחה. הפצצה שלו שהעלתה את הקבוצה ליתרון, הפתיעה את מנשנגלדבאך והיתה כבר השער השני שלו במפעל. הוא שיחק ככל שהיה יכול והעייפות הכריעה אותו".



עבור טוואטחה זהו שער שני העונה, אחרי שכבר כבש שער שוויון בשמינית גמר הגביע ב-1:2 מול האנובר, אחרי שנכנס כמחליף. טוואטחה יזכה לחוויה ענקית לשחק בגמר באצטדיון האולימפי בברלין מול באיירן מינכן או בורוסיה דורטמונד.



בבילד המשיכו להחמיא: "ההימור של ניקו קובאץ' על טוואטחה שבתחילת העונה נראה רחוק מאוד מלהיות שחקן הרכב בפרנקפורט, הצליח בצורה בלתי רגילה". ב"קיקר" נכתב: "מנשנגלדבאך נראתה מנמנת כאשר טוואטחה הפגיז את השער".


 

We did it  nach Berlin 

A post shared by Taleb Tawatha️️ (@talebtawatha) on

 


המגן העלה פוסט לאינסטגרם ובו חגג את העלייה: "עשינו את זה, הלאה לברלין". החברים ממכבי חיפה ומקבוצות אחרות בירכו, כמו אייל גולסה ובירם כיאל שהגיב: "כל הכבוד תותח", מוחמד עוואד גם כתב: "גדול, אח שלי" וחלוץ קרית שמונה, אחמד עאבד פירגן: "מעריץ שלך". אוהדי מכבי חיפה שחלקם קיללו אותו בעבר קראו לו לחזור לקבוצה.

טוואטחה אמר אחרי המשחק לכתב "בילד": "החלום שלי כעת הוא לכבוש עוד שער בגמר ולבשל. אנחנו מאושרים מההישג לעלות לגמר הגביע הגרמני, אבל גם עייפים מאוד מהמאבק המתיש".

 

על השער שלו אמר: "התאמנתי על שער כזה והצלחתי לכבוש, אבל זו פעם ראשונה בגרמניה שאני כובש ככה. המסירה של טימותי צ'נדלר היתה מושלמת עבורי". 

 

ניקו קובאץ' אמר אחרי המשחק בקשר למגן הישראלי: "אנחנו מאושרים שיש לנו את טאלב בקבוצה. היו לו התכווצויות ברגל ולכן נאלצתי להחליף אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי