שכטר: "חשבתי שאני יכול להבקיע, לא קיללתי את מימר"

איתי שכטר
איתי שכטר | צילום: דני מרון

חלוץ בית"ר ירושלים ניסה להסביר את התנהגותו בעת שהוחלף, מאמנו טען: "זה לא מתאים ולא ראוי, אתן על זה את הדעת". רפואה: "צריכים להציל את כבודנו", אבי לוזון שוב זעם על צוות השיפוט

(גודל טקסט)
 בית"ר ירושלים עלתה הערב למקום השלישי בליגת העל. שבועות רבים היא רדפה אחרי מכבי פתח תקווה, והערב בטדי הנחילה למלאבסים הפסד ליגה שביעי ברציפות ובזכות 1:2 שהושג עמוק בתוספת הזמן גם הצליחה להשלים את המהפך בטבלה, ארבעה מחזורים לסיום העונה.


המאמן המאושר שרון מימר אמר בסיום: "היה פה משחק קשה ולא שיחקנו טוב. הגענו להמון מצבים בחצי השני, אני שמח שהצדק נעשה. זה לא יהיה כשלון אם לא נשיג את הכרטיס לאירופה. אנחנו נתאכזב. להגיע למקום מסוים זה קשה, אך לשמור עליו זה עוד יותר קשה".

 

 

הירידה ביכולת: "יש לחץ ועייפות. הסגל לא רחב והשחקנים שוחקים את עצמם. אנחנו משחקים מול קבוצות חזקות ואנחנו משקיעים הרבה. שמח שזה הצליח היום. אין דבר כזה קבוצה בלי קהל. בבית"ר זה פי 10 כי הקהל הזה עושים אותנו טובים יותר ונותן לשחקנים אנרגיות. יש להם כוח גדול ואני מקווה שהם יהיו איתנו עד סיום העונה".
 

 

הכעס של איתי שכטר כשהוחלף: "ברור שאני אתן על זה את הדעת. זה לא מתאים ולא ראוי. יש אמוציות. בבית"ר אוהבים לעשות סיפור מכל דבר וכל שטות הופכת למשהו גדול. החבר'ה כאן גברים אחד אחד".





בית"ר חוגגת ניצחון דרמטי במיוחד (דני מרון)


"אין לי מה להגיד. היינו יכולים לנצח את המשחק", ניתח קובי רפואה ההמום. "אין הרבה ברירות, אבל כבר בשבת יש משחק. יש מלחמת עולם מול סכנין. אני מאוד מתוסכל. השחקנים נתנו מעל ומעבר, אך לצערי זה לא הספיק".
 


המצב המנטלי של הקבוצה: "זה לא פשוט להרים את השחקנים. צריך כוחות ואני פה בשביל זה. אני האחראי הבלעדי על מה שקורה פה ואני אמשיך לתמוך בבחורים. אין לנו זמן להתאבל, צריך להרים את הראש ולנסות לנצח ביום שבת".
 

 

הכרטיס לאירופה: "אנחנו רוצים להיות באירופה, אני לא אשקר. אבל קודם כל צריך לעצור את הסחף שאנחנו נמצאים בו. שבעה הפסדים זה מדאיג. הכבוד שלנו שווה הרבה יותר מאירופה ואנחנו צריכים להציל אותו. השחקנים עמדו טוב ונלחמו אבל זה לא הספיק. גם אני וגם הם נצטרך לעבוד קשה יותר".






רפואה. "צריכים להציל את הכבוד שלנו" (דני מרון)




מי שעוד התראיין בסיום היה איתי שכטר, חלוץ בית"ר שזעם על כך שהוחלף ואף סינן קללות תוך כדי: "ניצחון חשוב, מתוק וגם גדול. לדעתי זה הניצחון הכי גדול שלנו. הגיע לנו לנצח. החמצתי פנדל ואני שמח שעידן הציל אותי, הוא חבר אמיתי. הקבוצה שלנו חזקה וטובה והיא צריכה לסיים במקום השלישי. עשינו ניצחון סופר חשוב, אך עדיין יש לנו דרך ארוכה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים לכל משחק ולתת את המקסימום. בבית תמיד יש לנו יתרון. בשבת כבר מחכה לנו משחק קשה מאוד ואנחנו חייבים לעשות את זה".


האוהדים: "אנחנו מרגישים את זה וזה לא פשוט, אבל אנחנו מנסים לא להיכנס לזה יותר מידי. הם נותנים לנו המון כוח, הם מדהימים. צריך לזכור שאלי טביב לקח את הקבוצה במקום לא טוב והוא מובילה אותה להצלחות והישגים. נכון שאנחנו לא נאבקים על אליפות, אבל יש כאן בסיס טוב של קבוצה. בעונה הבאה נראה קבוצה הרבה יותר חזקה. בית"ר זה מועדון גדול ואני מקווה שהעניינים יסתדרו במהרה".






חשב שהוא יכול להבקיע. שכטר (דני מרון)

הקללות שסינן בזמן החילוף: "זה לא לעבר שרון, אלא לחילוף. הרגשתי טוב וחשבתי שאני יכול להבקיע. רציתי לעזור לקבוצה והייתי עצבני מהחמצת הפנדל. האנרגיות טובות ומה שהכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות".



במהלך המחצית אבי לוזון, שהיה עצבני מהרגיל, ניגש לחדר השופטים וצרח עליהם לטענתו מכיוון שלא היה צריך להישרק פנדל לטובת בית"ר. בסיום המשחק, לאחר שכל השחקנים כבר ירדו לחדר ההלבשה, כ-1,000 אוהדי בית"ר קראו לקפטן דן איינבינדר וביקשו ממנו להישאר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי