לצד השמחה בבית"ר יודעים: המאבק ביציעים פוגע

עידן ורד
עידן ורד | צילום: דני מרון

בקבוצה חגגו את ה-1:2 על מכבי פ"ת והמקום השלישי, האופציה על ורד תמומש ושכטר יעמוד לוועדת משמעת. וגם: מהעימות בין מחנות האוהדים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

 1. המון לחץ השתחרר אמש (רביעי) בבית"ר ירושלים שניצחה 1:2 את מכבי פתח תקווה ועלתה למקום השלישי בטבלה. בעקבות השער של עידן ורד בדקה ה-94 חגגו השחקנים בחדר ההלבשה. "הגיע הזמן שנעבור אותם", אמרו בקבוצה, "כל הזמן רדפנו אחריהם". ערב הפלייאוף עמד הפעr של המלאבסים על שמונה נקודות, וכעת בית"ר היא שלישית ביתרון נקודה.

על המהפך הזו כאמור חתום ורד, שכבש גם את השוויון מול מכבי תל אביב במחזור הקודם. אפרופו חתום, החוזה של ורד לעונה הבאה אינו סגור אמנם רשמית, אך ברור כי הקבוצה תממש את האופציה עליו בכפוף לשדרוג בשכרו. אין ספק שבמצב אחר, לא מעט קבוצות בליגה, שכבר הביעו עניין במעמדו כפי שכבר פרסמנו, היו קופצות על המציאה. בעוד מסביב כולם מדברים על החשיבות של דן איינבינדר, השערים של איתי שכטר והווירטואוזיות של חן עזרא – ורד, בן 28 בחודש הבא (ב-25 במאי, יום חתונתו) הפך בשקט בשקט לשחקן מפתח ויותר חשוב – שחקן קלאץ'.

2. עם כל השמחה, אי אפשר להתעלם מתקרית משמעת נוספת בקבוצה. בנוסף, לעימותים בוריס קליימן/חן עזרא וסתיו שושן/אריק סאבו מלפני מספר שבועות ולחילופי הדברים בין דני פרדה למאמן שרון מימר באימון השבוע, אתמול באה הקללה שסינן איתי שכטר אחרי שהוחלף וזו אף הובילה לכך שהוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית.

החלוץ  ניסה להקטין את הנזק כשדיבר בסיום: "זה לא לעבר שרון, אלא לחילוף. הרגשתי טוב וחשבתי שאני יכול להבקיע. רציתי לעזור לקבוצה והייתי עצבני מהחמצת הפנדל".  יחד עם זאת, שרון מימר הצהיר בסיום "כי ייתן את הדעת על התקרית" ויהיה מעניין לראות כיצד תסתיים המיני פרשיה. מה שבטוח, שאחרי הניצחון של מימר, שעדיין מחכה לחתום רשמית על החוזה לעונה הבאה, יהיה הרבה יותר נוח לעשות סדר.   


איתי שכטר. הוסיף את עבירת משמעת לרשימה הקבוצתית (דני מרון)

3. ואי אפשר בלי המאבק בין מחנות האוהדים. אמש, לראשונה, הותר לבעליי מנויים ליציע המזרחי לעבור למערבי. המשטרה נערכה בתוך היציע המזרחי, כשהעימות בין מחנות האוהדים נמשך כשכל צד יצא נגד השני – במזרחי קראו בוז כל פעם שהמזרחי ניסה לעודד, כשם עשו כן כשחבריהם לשעבר קיללו את אלי טביב ושרו שירים בעלי אופי גזעני. "אולי קמה הערב אלטרנטיבה", התבטא אחד האוהדים ואולי התכוון לארגון "הכותל המערבי", שמורכב ברובו מיושבי היציע המזרחי. אותם האוהדים התאגדו, הקימו עמוד פייסבוק לפני מספר שבועות, ואתמול ישבו כגוש עידוד במערבי. אותו אוהד עדיין נותר זהיר: "יחד עם זאת, מדובר במאבק ארוך". אין ספק שגם השחקנים מושפעים מהעימות הגדול הזה: "זה פוגע. זה לא נעים", אמר אחד מהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי