שכונה במצוקה: בני יהודה הפסידה 2:0 לק"ש והסתבכה בתחתית

אחמד עאבד
אחמד עאבד | צילום: עדי אבישי

הכתומים הפסידו במשחק סוער וחזרו למאבקי הירידה. עאבד, שספג קריאות גזעניות, התגרה בקהל המקומי אחרי שכבש. קנדיל הורחק, אזולאי החמיץ פנדל ומיד הוחלף. גוזלן הכפיל

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בפלייאוף התחתון יצא לדרך מוקדם מהרגיל, כבר הערב (חמישי), ובמוקד בני יהודה הפסידה 1:0 באיצטדיון המושבה לעירוני קריית שמונה והסתבכה קשות במאבקי התחתית, כשכעת היא נמצאת רק מרחק ארבע נקודות מהקו האדום.

ניסן יחזקאל עלה בהרכב התקפי והדבר בא לידי ביטוי כבר מהרגע הראשון, אחרי שרק בעשר הדקות הראשונות נרשמו החמצות מקרוב של ואלסקיס ותורג'מן. בהמשך גם האורחים הגיעו להזדמנויות, אך אף אחת מהקבוצות לא הצליחה למצוא את הרשת.

האירוע המרכזי התרחש בסוף המחצית הראשונה כששלומי אזולאי החלוץ נפל ברחבה אחרי מפגש ברחבה עם שון גולדברג, וק"ש קיבלה פנדל שערורייתי. תומר קשטן רצה שאזולאי הקשר יבעט מהנקודה הלבנה, אך שלומי אזולאי החלוץ התעקש, בעט רע פאננקה מול אמיליוס זובאס והחמיץ את ההזדמנות להוריד את קבוצתו למחצית ביתרון.



 ק"ש חגגה, בני יהודה הסתבכה (עדי אבישי) 
 

קשטן זעם ובתגובה הכניס במחצית השנייה את אחמד עאבד במקום החלוץ הסורר. תגובת השרשרת המשיכה בדקה ה-57  כשעאבד המחליף השתלט על כדור אבוד ומ-25 מטרים בעט שטוח לרשת של זובאס. הקשר רץ מיד להשתיק את הקהל הביתי שקילל אותו לאורך כל המשחק ובמקום התפתחה מהומה.

 
 

האוהדים הכתומים זעמו והגיבו עם קריאות בגנותו של עאבד ושרו "מוחמד מת" לאורך מספר דקות. הכרוז הזהיר את האוהדים וקרא להם להפסיק בקריאות הגזעניות.

קבוצתו של יחזקאל הייתה קרובה לחזור למשחק, אך נריוס ואלסקיס החמיץ ממצבים קורצים, והדברים רק הסתבכו עבור המארחת כשבדקה ה-84 שובל גוזלן כבר קבע 0:2 לקבוצה הצפונית, כשדקה לאחר מכן הכתומים נשארו בעשרה שחקנים אחרי שמאור קנדיל, שרק חזר מהשעיה, ביצע עבירה על אזולאי הקשר וראה כרטיס אדום גבולי בהחלט. בהמשך גוזלן כמעט השלים צמד בדקה ה-90, אך זובאס היה במקום.


זובאס. מנע תבוסה (עדי אבישי)


בני יהודה תחכה לתוצאות בשבת הקרובה במשחקים בין מ.ס. אשדוד להפועל תל אביב ובין הפועל כפר סבא להפועל אשקלון, כשניצחונות של אשקלון והאדומים עלולים לקרב אותם למרחק נקודה בלבד מהקו האדום, ולסבך אותה אף יותר במאבקי התחתית.
 

הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, מרקו יובנוביץ', שון גולדברג (בן צעירי 76), טיז'אן ז'ייטה, יונתן כהן, פדרו גלבאן (אלמוג בוזגלו 64), דניאל אביטל, אלון תורג'מן (אמיר עגייב 53), נריוס ואלסקיס, טל כחילה.

עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, בר הלל, דין מימוני, אמיר נסאר, עומר צלישר, אופיר קריאף, שלומי אזולאי הקשר, ניזאר אבו קטיפאן (עודד אלקיים 73), ג'ייקוב נג'וקו (דידייה ברוסו 70), שלומי אזולאי החלוץ (אחמד עאבד 46), שובל גוזלן.


מהלך המשחק
דקה 1:
נג'וקו ניסה להחזיר כדור לאחור ואיבד, ואלסקיס השתלט ורץ לשער, אבל זועבי יצא טוב וגלש כדי להציל.


דקה 5:
קנדיל שלח כדור עומק מצויין לואלסקיס, שבאחד על אחד מול זועבי בעט לקורה.


דקה 10: ואלסקיס העביר כדור רוחב לתורג'מן, שבעט מחוץ למסגרת.


דקה 14: אזולאי פרץ לרחבה ולבד מול זובאס בעט לגופו של השוער הלטבי.


דקה 19: זועבי נחת לא טוב על רגלו ונפגע, אך לאחר טיפול של הצוות הרופאי המשיך לשחק.


דקה 41: אזולאי הקשר פרץ מהמרכז ובעט חזק מ-20 מטרים, והכדור החטיא רק במעט את הקורה של זובאס.


דקה 45: אזולאי הקשר נפל ברחבה מול גולדברג, והשופט שרק לפנדל מפוקפק. אזולאי החלוץ בעט ברשלנות פאננקה מהנקודה הלבנה, שנעצרה בקלות על ידי זובאס.



אזולאי לא ניצל את המתנה שקיבל (עדי אבישי)


דקה 46: אזולאי החלוץ הוחלף בעאבד. קשטן ביקש שאזולאי הקשר יבעט את הפנדל, אך אזולאי החלוץ לא הקשיב לו ובעט בכל זאת ובתגובה ביצע המאמן את החילוף במחצית.


דקה 50: כדור רוחב הגיע לנג'וקו, שהתמהמה ונתן לזובאס זמן כדי לצאת טוב ולהדוף.


דקה 57: 0:1 לק"ש! עאבד ניצל איבוד כדור של הכתומים ובעט שטוח מ-25 מטרים כדי להכניע את זובאס. הקשר בתגובה רץ להשתיק את הקהל הביתיים שקילל אותו לאורך כל המשחק ובמקום התפתחה מהומה. האוהדים הכתומים המשיכו לקרוא בגנותו של עאבד ושרו "מוחמד מת".


דקה 64: החמצה גדולה של ואלסקסיס. הלטבי פרץ מהמרכז והתגבר על הגנת האורחים, אך מחמישה מטרים בעט רע החוצה.


דקה 67: הכרוז הזהיר את אוהדי בני יהודה להפסיק עם הקריאות הגזעניות.


דקה 69: ואלסקיס פרץ שוב לרחבה, ובאחד על אחד מול זועבי בעט לגופו של שוער האורחים.


דקה 84: 0:2 לק"ש! מתפרצת של האורחים הגיעה לגוזלן, שחתך למרכז ומ-20 מטרים בעט שטוח לרשת של זובאס.





דקה 85: בני יהודה נשארה בעשרה שחקנים.
קנדיל תיקל את אזולאי הקשר וראה את הכרטיס האדום. 


דקה 90: גוזלן כמעט השלים צמד, אך זובאס היה במקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי