מימר: שכטר פגע בי ובקבוצה. זה לא יעבור לסדר היום

איתי שכטר אחרי ההחמצה
איתי שכטר אחרי ההחמצה | צילום: דני מרון

מאמן בית"ר התייחס ברדיו ירושלים לתקרית בה החלוץ קילל אותו: "אי אפשר להתחבא מאחורי אמוציות. עזרא לא ישחק מול מכבי חיפה (שבת ב-20:10, בספורטHD1)

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תגיע מחר (שבת ב-20:10, שידור ישיר בספורטHD1) למשחק מול מכבי חיפה מהמקום השלישי, אבל לצערה ללא אחד משחקניה המשמעותיים.

אחרי שבמשחק הקודם מול הירוקים בטדי (הפסד 1:0) נאלץ שרון מימר להסתדר ללא איתי שכטר, כעת חן עזרא לא יעמוד לרשותו של המאמן. הקשר סובל מכאבים בברכו וכבר ברור שלא יהיה בסגל למשחק מול האקסית. ישראל זגורי או יעקב בריהון עשויים להחליפו. 

 


 

בראיון לרדיו ירושלים התייחס מאמן בית"ר התייחס לעימות שהיה לו במהלך השבוע עם דני פרדה באימון הקבוצה. "הוא לא חלק מהסגל, אבל נתתי לפרדה להתאמן פה רק בתנאי שיציג רמה גבוהה. הוא ענה לי באימון וזה לא היה במקום אז ביקשתי ממנו לעזוב".

בנוסף התייחס מימר לתקרית בה קילל אותו איתי שכטר אחרי שהוחלף בניצחון 1:2 על מכבי פתח תקווה: ""איתי שחקן מאוד אמוציונלי. הוא מקבל יותר כבוד מכולם בגלל מעמדו. כשאני נותן אני מצפה למינימום כבוד חזרה. התנהל בצורה לא מכובדת ופגע בי. לקחתי אותו לשיחה אישית והוא יעמוד לוועדת משמעת. זה לא היה אישי נגדי, זה אמוציות. אבל גם אז יש גבולות והסברתי לו את זה. אי אפשר להתחבא מאחורי אמוציות".

 

מימר. לא מוותר (דני מרון)

 

"הוא סוג של התנצל, אבל אני לא מחפש את הדברים האלה. בית"ר זה מועדון מכובד וצריך לדעת איך להתנהג", הוסיף מימר. "זה לא עבר לסדר היום ועבר לשיחה אישית ושיחה קבוצתית. למרות מה שאומרים, זה לא מעיד על מה שקורה בקבוצה ויש פה חבר'ה טובים".

המאמן התייחס גם לעתידו: "אני לא מתעסק בזה. אני נעול על המטרה להשיג את המקום השלישי. לא יהיה קל ושום דבר לא מובטח לנו. היחסים ביני לבין אלי (טביב) טובים ואנחנו כבר חושבים על העונה הבאה, אבל זה לא מבטיח כלום. אשמח להישאר בבית"ר ירושלים.


 

בעניין הקהל, ארגון 'לה פמיליה' הודיע אמנם שיעודד במשך כל המשחק, אך גם שלא יחדול מלשיר שירים בעלי אופי גזעני שלא גוררים העמדה לדין כגון "הקבוצה הגזענית של המדינה". כמו כן, תימשך המחאה נגד הסנקציות שהטילה הנהלת הקבוצה (פירוק בימת העידוד) במהלך החימום. 

הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, עידן ורד, יעקב בריהון (ישראל זגורי), איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי