עונת הנפל נמשכת: ביקורת חריפה על השחקנים

גילי ורמוט
גילי ורמוט | ערן לוף

אכזבה עצומה במכבי חיפה לאחר ה-2:0 לבית"ר ירושלים. לוזון לא הביא את השינוי ודמארי סובל מקרע. המנהל המקצועי החדש יביא את השינוי?

(גודל טקסט)
המנהל הספורטיבי היוצא של מכבי חיפה, טור כריסטיאן קרלסן, הגיע אתמול (שבת) לטדי וישב לצדו של גוסטבו בוקולי והפנים של השניים אמרו הכל ב-2:0 לבית"ר ירושלים. קרלסן, שהובא בדיוק לפני שנה לחיפה, היה אמור לעשות מהפכה גדולה במועדון.

 

הנורבגי אכן עשה זאת, אבל המהפכה נכשלה ובענק. אז נכון שלא הוגן להפיל את הכישלון הגדול מהעונה הזאת על הנורבגי, אבל בכל זאת מכבי חיפה המשיכה במפגן המבוכה עם עוד משחק חלש. גם המאמן גיא לוזון, בו תלו תקוות גדולות, לא הצליח להביא את השינוי.




 

המאמן אמר בסיום המשחק: "אין ספק שהעונה הזו רעה עבור מכבי חיפה, אבל נעבוד ונעשה הכל כדי לשפר ולגרום שהעונה הבאה תהיה טובה יותר. המשחק הזה לא שינה לי כלום, אני מודע לבעיות עוד לפני. אין פה בעיה של רצון, אלא בעיה של איזון ומזה אנחנו סובלים".

 

כפי שפורסם בספורט 1, במכבי חיפה מתכוונים להכריז בקרוב על מינויו של מנהל מקצועי חדש כדי להתחיל במסע ההחתמות לעונה הבאה. המנכ"ל אסף בן דוב נפגש עם מספר מועמדים בשבועות האחרונים ואחד מהם יתמנה בקרוב. מיד לאחר מכן יודיעו בחיפה על החתמתו של הבלם אליסון דוס סנטוס ממכבי פתח תקווה וככל הנראה גם המגן האוסטרי פלוריאן קליין, שעמו נסגרו רוב הפרטים הכספיים. בנוסף צפוי המנהל המקצועי החדש לעזור ללוזון במציאת קשר אחורי דומיננטי. נראה כי לוזון קיבל החלטה שרוב הזרים יעזבו, והיחיד שעוד נמצא על הכוונת להישאר הוא הקשר קאמיל ואצק.

 

בגזרת הישראלים הירוקים מעוניינים להביא מגן שמאלי בכיר, קשר 50/50 ועוד קשר התקפי כאשר המועמד המוביל הוא ליאור רפאלוב. במועדון אומרים כי הקשר טרם הביע את רצונו לחזור לישראל, אבל ינסו לשכנעו כי הם יודעים שזה הישראלי הבכיר היחיד שיוכלו להביא הקיץ בשל הפציעה של מאור בוזגלו.




גיא לוזון. לא הביא את השינוי

 גיא לוזון. לא הביא את השינוי



והיה גם משחק. הביקורת על הצוות המקצועי הייתה גם על התזמון בשני החילופים שנעשו בתוך חמש דקות במחצית השנייה. "לאחר מחצית ראשונה חלשה מאוד, לוזון היה צריך להגיב במחצית ובמקום זה הוא השתהה וקיבל את השער השני שגמר את המשחק", אמר גורם במועדון: "כמו שהשחקנים נראו, לאף אחד לא מגיע להישאר". החילוף השלישי של לוזון היה הוצאתו של אלירן עטר, שבניגוד למשחק האחרון בסמי עופר נשאר על כר הדשא ומחא כפיים לאוהדים שהגיעו לטדי.

 

אם לא די בצרות המקצועיות, אז גם הפציעה של עומר דמארי לא הוסיפה למצב הרוח בקבוצה. במועדון סיפרו כי ישנו חשש לדמארי למתיחה בשריר הירך האחורי והחלוץ צפוי להיבדק ולבדוק את חומרת פציעתו. דמארי עוד רצה לחזור למשחק, אך לוזון היה נחוש ולמרות שנותר בעשרה שחקנים, לא אפשר לחלוץ לחזור.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי