המנהל המקצועי של פיורנטינה מועמד מוביל למכבי חיפה

קרלוס פרייטאס
קרלוס פרייטאס | מסך

קרלוס פרייטאס הפורטוגלי, שעובד בפירנצה עם פאולו סוזה, הוצע לירוקים על ידי פיני זהבי כמחליפו של קרלסן. בעברו מכר את כריסטיאנו רונאלדו ונאני למנצ'סטר יונייטד, עבד בין השאר גם בפנאתינייקוס

(גודל טקסט)

קרלוס פרייטאס, מנהלה הספורטיבי של פיורנטינה, הוא אחד המועמדים להחליף את תור כריסטיאן קרלסן במכבי חיפה, כך נודע לספורט1. הפורטוגלי בן ה-50 הוצע לירוקים על ידי סוכן העל פיני זהבי, הנמצא בקשרים טובים עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. 

שמו המלא הוא קרלוס מנואל רודריגס דה פרייטאס. הוא יליד ליסבון ובצעירותו היה עיתונאי ספורט ובהמשך סוכן שחקנים. ב-1998 הצטרף לספורטינג ליסבון והחזיק בה במספר תפקידים ניהוליים במשך עשור. תחת ניהולו, מכרה ספורטינג את נאני ואת כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד. בהמשך, עבד כמנהל ספורטיבי בבראגה, פנאתינייקוס, מץ והעונה בפיורנטינה. 

העונה הלא מוצלחת שעוברת על הסגולים עלולה לגרום למהפכה מקצועית ולכן פרייטאס יחפש לעצמו קבוצה אחרת. הפורטוגלי, בעל קשרים ענפים בכדורגל האירופי, דובר חמש שפות באופן שוטף ונחשב לאיש מקצוע בכיר. 


פרייטאס. בעונה הבאה בכרמל? (האתר הרשמי של מץ)

על פי מקורבים לעסקה, למכבי חיפה רשימה של מועמדים להחליף את הנורבגי, שלא ימשיך בתפקידו. שם נוסף שנמצא על הפרק הוא זה של פדרו פריירה, פורטוגלי בן 37 שעבד בעבר בבראגה ובנוטינגהאם פורסט, ממנה התפטר בחודש אוקטובר.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי