יעקב בוזגלו: הפוסט עלה בטעות, דיברתי לעצמי

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אודי ציטיאט

אביו של קשר באר שבע התנצל לאחר שמוקדם יותר תקף בפייסבוק: "ברקת ובכר הפכו את מאור לשחקן עצוב. הוא הרקיד מדינה שלמה וכיבו אותו". הסטטוס נמחק לאחר מכן

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו אמנם סובל כעת מפציעה כואבת בברכו לאחר שקרע את רצועות הברך ועתיד להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים. הקשר שהיה בשיאו העונה ויסיים את חוזהו בהפועל באר שבע, עתיד היה לא להמשיך בבירת הנגב אלא שכעת לאור המצב הרגיש, ייתכן והמצב ישתנה. עם זאת, כנראה שעוד סאגה בעימות המתמשך בוזגלו-באר שבע תיפתח בעקבות פוסט שנכתב ונמחק בפייסבוק.

אביו וסוכנו של הקשר, יעקב בוזגלו החליט שוב לפתוח את ליבו על הנעשה לבנו, בייחוד לאור הדברים שנאמרו אמש בכלי התקשורת על התנהלותו וכמו כן על עתידו של מאור עצמו. "קשה לשמוע את אלונה וברק עם ביקורות נוקבת על מאור בוזגלו כי שעבר עבירת משמעת חמורה. אלונה הציגה את זה כמי שחצה את כל הגבולות", כתב תחילה.

האב הוסיף על השתלשלות העניינים שהובילה לפתיחת החזית: "בוזגלו היה בכושר מצוין באותה תקופה וגם המאמן אמר לו שהוא בעונה מדהימה אבל עדיין לא פתח איתו בטרנר מול מכבי חיפה, משחק בו הוא קיבל 10 דקות. מאור קיבל את החלטת המאמן כמו גבר אבל יש גם רגש. מאור נפגש, לא ראה סיבה לספסולו".


בוזגלו התייחס לפציעות שחווה בנו וזרק רמז עבה: "כשמוציאים שחקן מהקצב הכי גבוה, זה הגורם העיקרי לפציעות. מאור עבר מאז שתי פציעות שעדיין לא התאושש מהן. הכי גרוע שהוא אשם. ממליץ לכם אלונה וברק לחזור בכם. מאור רקד והרקיד את כל המדינה באירופה ובארץ. מקצוען אמיתי. חשוב לכל שחקן להיות שמח במיוחד כשמגיע לו. הפכתם אותו לשחקן עצוב וחבל. יש עוד הרבה דברים שהקהל לא יודע ולא ידע לעולם".

יש לציין כי בתוכנית הספורט של FM103 אמרה אלונה ברקת: "למרות שאביו הצהיר כי לא ימשיך בבאר שבע, אשב עם מאור ונראה כיצד הוא ממשיך איתנו".

בוזיבוזגלו, הרומן יימשך? (דני מרון)

מאוחר יותר העלה בוזגלו האב פוסט התנצלות בו כתב: "אני כותב כל יום הרבה פוסטים שאני מוחק לפני שעלו, במידה ומישהו נפגע אני מתנצל. את הפוסט הזה לא הייתה כוונה להעלות. זה כמו לדבר עם עצמך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי