קורצקי: עשינו את הבלתי ייאמן, הכל תלוי בנו

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב דיבר לקראת קרב בתחתית מול בני יהודה בשבת, והתייחס גם לרייכרט: "אני חושב שמחפשים את בן, לא לכל שחקן מתנהגים ככה"

(גודל טקסט)
 הפועל תל אביב תעלה למשחק גורלי עבורה (שבת, 19:00) במושבה כשהפסד להפועל אשקלון יחרוץ את גורלה בליגת העל.

המאמן מנחם קורצקי התייחס לעימות לפני אימון האדומים כשאמר: "אין צורך לדבר על המשחק הזה יותר מדי. כולם כאן דרוכים עם לא מעט מתח, אבל אנחנו מאוד בטוחים בשחקנים שישחקו. במשחק כזה נדע לבוא ולעשות את העבודה שלנו.

"יש לא מעט לחץ. זה לא עוד משחק, אלא אחד שחיכינו לו כבר תקופה. רצינו לעשות את זה יותר קל, אבל ידענו שמשחק כזה יכול להגיע ולהיות המשחק שיכריע את העונה ואני שמח שזה ישוחק אצלנו מול הקהל. אני בטוח בשחקנים האלה שיעשו את העבודה כדי שהמועדון הזה יישאר בליגה".

 


יש לחץ בקבוצה (דני מרון)

 

הפסד כאופציה: "אנחנו לא חושבים על הפסד, חושבים חיובי וגם לשחקנים אני אומר: 'דמיינו איך אנחנו מנצחים ושמחים אחרי המשחק', בסופו של דבר אני מאמין שנעשה את זה. לאורך כל התקופה שאני פה, הסכנה שנרד ריחפה מעלינו כל הזמן מכורח הנסיבות.

"זה לא היה קל: כל משחק שעלינו לשחק היה גמר גביע על עונה שלמה. ברוב המשחקים ידענו לעשות את העבודה, בשבוע שעבר לצערי לא. השחקנים עשו את העבודה ויוכלו להשלים אותה. השחקנים עשו כמעט את הבלתי ייאמן, להביא את הקבוצה ממינוס תשע באמצע העונה שהיא הייתה מפורקת לגרום שהדברים תלויים בנו, זה לזכות השחקנים".

הלחץ: "צריך להוריד את הלחץ מהשחקנים כי שתי הקבוצות לחוצות. מי שתבוא יותר משוחררת תנצח את המשחק. היו משחקים שהלחץ השפיע לטובה כמו נגד הפועל כפר סבא ובני יהודה בבית ששיחקנו טוב ובשבוע שעבר הלחץ הוריד אותנו והקשה עלינו. אין תשובה חד משמעית, אבל תפקיד הצוות המקצועי לנתב את הלחץ לכיוון חיובי ולתת הרבה אמונה".



יבוא לשחק על תוצאה. נעים (עדי אבישי)
 
 

היריבה: "אני לא חושב שאשקלון תבוא ותעשה בונקר, היא קבוצה עם איכויות בחלק הקדמי, אבל כמובן שהם יבואו לשחק על תוצאה. לרוב אנחנו משיגים את התוצאות שלנו בבית. אין ספק שעם הקהל שלנו שישפיע על המשחק, הדברים יהיו תלויים בנו. עברנו כברת דרך ארוכה וקשה וניצחנו משחקים מכריעים".

סאגת בן רייכרט: "על כל שחקן היינו נלחמים. הסגל שלנו לא ארוך. אני חושב שמחפשים את בן, למרות שלפעמים הוא עושה טעויות. לא לכל שחקן היו מתנהגים ככה, אבל הוא צריך להתמודד עם זה ואנחנו ננסה לעזור לו. אין ספק שינסו לגרור פרובוקציות ולהוציא אותו מהכלים אבל הוא מאוד חשוב לנו ויעזור לנו".

השקט בקבוצה: "נותנים לנו את כל התנאים ומה שאנחנו צריכים אנחנו מקבלים. ברור שזה עוזר ונותן לנו עוד מימד להשיג את התוצאות. גם כשדיברו וגם כשלא דיברו הייתי חדור מטרה להשאיר את הקבוצה בליגה עם דיבורים או בלי. זה לא משהו שאתרץ או שאגיד שזה הפריע לנו. צריך להיות מקצוענים בכל מצב".



רייכרט. מחפשים אותו? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי