נשארה בליגה: צפו בבני יהודה משיגה 1:1 יקר אצל הפועל חיפה

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | צילום: עדי אבישי

מלול סיבך את הכתומים, מרשיץ' איזן בפנדל והכתומים השיגו את הנקודה המיוחלת. עוד הערב: מ.ס. אשדוד - הפועל רעננה 2:2, צמד לדוידוב

(גודל טקסט)
 בני יהודה הבטיחה את מקומה בליגת העל, לאחר 1:1 בחוץ מול הפועל חיפה במסגרת הפלייאוף התחתון. המארחת הבטיחה עוד לפני כן את מקומה בליגה.

 


במשחק נוסף וחסר חשיבות בפלייאוף התחתון, נפרדו מ.ס. אשדוד והפועל רעננה ב-2:2, אחרי שהאורחים מהשרון הוליכו 0:2 כבר אחרי חמש דקות של משחק. שתי הקבוצות הגיעו למשחק רגועות לאחר שהבטיחו עוד עונה בליגת העל.

 


הפועל חיפה – בני יהודה 1:1

הפועל חיפה אירחה את בני יהודה, הוליכה 0:1 משער ענק של דור מלול וספגה שער שוויון מפנדל מוצלח של מרשיץ', במשחק שאותו ראה 
מאמן חיפה ניר קלינגר מהיציע לאחר שהורחק השבוע בבית הדין, ועוזרו מאיר בן מרגי עמד על הקווים.


בני יהודה, בהדרכת יעקב אסייג והמנכ"ל כפיר אדרי, הייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח עוד עונה בליגת העל והיא השלימה את המשימה בהצלחה.


הרכבים

הפועל חיפה: רובי לבקוביץ', דור מלול (ברונו פיניירו, 58), ניסו קפילוטו, אופק פישלר (חיים מגרלשווילי, 74), שמואל שיימן, לירן סרדל, דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, עדן בן בסט, אדילסון בהייה (מהראן לאלה, 58).


בני יהודה: אמיליוס זובאס, איציק עזוז, טל כחילה, מרקו יובאנוביץ', שון גולדברג, סתיו פיניש, רועי גורדנה (אמיר עגייב, 41), יונתן כהן, אנטוניו מרשיץ' (שי קונסטנטין, 79), אלון תורג'מן, נריוס ואלסקיס.




מהלך המשחק

דקה 10 – הזדמנות להפועל חיפה, לאחר שהכדור נשלח קדימה, אך אדילסון בהייה החמיץ את האפשרות להעלות את קבוצתו ליתרון כשהכדור היה מהיר ממנו.


דקה 18
– עוד התקפה של האדומים, הכדור הגיע אל דור מלול שבעט כדור אדיר מ-30 מטרים, ליד הקורה והחוצה
.

דקה 35
– ניסיון כיבוש של בני יהודה, כשרועי גורדנה בעט ברגל שמאל מחוץ לרחבה, אך הכדור טס החוצה.


דקה 49, 0:1 להפועל חיפה!
המארחת עולה ליתרון ומסבכת קשות את הכתומים. זובאס הדף הגבהה אל מחוץ לרחבה, דור מלול הגיע ראשון והקפיץ באומנות מעל השוער לפינה הרחוקה.


דקה 54, בני יהודה משווה ל-1:1! אנטוניו מרשיץ' זכה לאזן כבר אחרי חמש דקות, כשדייק מ-11 מטר והכניע את לבקוביץ' שהיה זה שהכשיל את יונתן כהן.


מ.ס. אשדוד – הפועל רעננה 2:2

מ.ס אשדוד אירחה את הפועל רעננה למשחק הראשון מאז הבטיחה את ההישארות בליגה ונפרדה ממנה ב-2:2. זה היה משחק הבית האחרון של אשדוד העונה.



רעננה, שהבטיחה זה מקרב את הישארותה בליגת העל, הממה את אשדוד כשהוליכה 0:2 כבר בדקה החמישית, עידו דוידוב המארח כבש צמד שערים שהביא לחלוקת נקודות.



הרכבים
מ.ס אשדוד: רועי משפתי, בנצי מושל, טום בן זקן, מיקי סירושטיין, ניר ברדע, דן ביטון, רועי בקל, עידו דוידוב, חן עזריאל, דולי מנגה, דין דוד. 

 

הפועל רעננה:אסף צור, עידו לוי, בן והבה, עדי נמני, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, מוחמד כליבאת, מוחמד שכר (רו, דור חוגי, שמעון אבוחצירה.


ביום ראשון בצהריים, תקיים הפועל רעננה מסיבת עיתונאים שבה תיפרד ממאמנה חיים סילבס ותציג את מאמנה הבא, דודו אברהם.

מהלך משחק

דקה 4, 0:1 לרעננה! שמעון אבוחצירה עם שער מוקדם לאורחים, לאחר מסירת רוחב נהדרת של שוקרני לעומק הרחבה.

 

דקה 5, 0:2 לרעננה! רעננה ממשיכה לתקוף ובחלוף דקה שער שני. כליבאת פרץ משמאל, העביר כדור אל דור חוגי שכבש והכפיל את היתרון המוקדם של האורחים.


דקה 45, 1:2 – עידו דוידוב עט על כדור בעומק רחבת האורחים, כבש והחזיר את קבוצתו למשחק. 


דקה 55, אשדוד משווה ל-2:2! שחקניו של בן שמעון מחקו פיגור כפול. קרן מימין נחתה על ראשו של ברדע, צור הצליח להדוף, אך לכדור החוזר הגיע ראשון עידו דוידוב שהשלים צמד.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי