ואיזה מסכנים הירוקים: 0:2 למכבי ת"א על מכבי חיפה. צפו בתקציר

אלירן עטר
אלירן עטר | צילום: ערן לוף

שני שערים של קיארטנסון וריקן במחצית הראשונה גמרו את הסיפור עבור המארחים, שגם איבדו סיכוי תיאורטי לאירופה. הקהל נטש כבר במחצית

(גודל טקסט)

מכבי חיפה המשיכה ביכולת הרעה והפסידה 0:2 באיצטדיון סמי עופר  למכבי תל אביב, שעלתה לשחק לראשונה אחרי שהפסידה את האליפות להפועל באר שבע. ההפסד חתם סופית את הסיכוי התיאורטי של הירוקים לסיים במקום הרביעי.

כבר אחרי ארבע דקות קיבל וידאר קיארטנסון כדור בצד שמאל, השפיל עם כדרור את דקל קינן והכניע את עמרי גלזר בדרך ל-0:1. ואם זה לא הספיק לקפטן הירוק, הוא גם סובב את הברך תוך כדי המהלך והוחלף באיאד אבו עביד. הירוקים עוד ניסו להראות סימני חזרה בצד השני, אבל אז הגיע טל בן חיים החלוץ שפרץ לרחבה משמאל ובעט לשער. גלזר היה במקום כדי להדוף, אבל גם אבי ריקן בשביל להשתלט על הריבאונד ולקבוע 0:2.


 



מאותו רגע האוהדים הירוקים איבדו את העשתונות, התחילו לקרוא "ניאו נאצים" לעבר האורחים ואיחלו להם שואה, והוסיפו קריאות בוז לקבוצתם וקראו "ביזיון". בנוסף, חלק גדול מהקהל הירוק נטש את האיצטדיון כבר במחצית המשחק. במחצית השנייה שתי הקבוצות בעיקר העבירו את הזמן, ולמרות מספר מצבים קורצים של הצהובים התוצאה נשמרה עד שריקת הסיום.




על הרצפה. מכבי חיפה (ערן לוף)


 

בשבוע הבא יתארחו שחקניו של גיא לוזון אצל בני סכנין, בקרב המאכזבות של הפלייאוף העליון. מנגד, הצהובים, שחושבים בעיקר על גמר הגביע מול בני יהודה בסוף החודש, יתארחו אצל מכבי פתח תקווה שתרצה לשמור על הסיכויים לסיים במקום השלישי בליגת העל. 


ההרכבים

מכבי חיפה: עומרי גלזר, עמית זנטי, גארי קגלמאכר, שי בן דוד, דקל קינן (איאד אבו עביד 5), סאן מנחם, נטע לביא, אניס אלושי (פיטים אזמי 57), רועי קהת, גילי ורמוט (איתן ולבלום 46), אלירן עטר.


מכבי תל אביב:
פרדראג ראיקוביץ', טל בן חיים הבלם, איתי טיבי, אלי דסה, אבי ריקן, שרן ייני, רובן מיקאל, אייל גולסה, יוסי בניון (אליאל פרץ 63), וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד 78), טל בן חיים החלוץ (דור מיכה 89).


מהלך המשחק

דקה  3 – גלזר זינק מצוין והדף בעיטה של ריקן לקרן.
 

דקה 4 – 0:1 למכבי תל אביב. קיארטנסון התנהל עם הכדור בצד שמאל, זרק בדריבל והטעייה את קינן והחשיל בין רגליו של גלזר. ה-19 של האיסלנדי העונה ואיזה גול!!!




שער 19 העונה. קיארטנסון (ערן לוף)


דקה 17 –
עטר התמהמה עם כדור ברחבה ומסר לקהת, שבעט לשמיים.


דקה 23 –
בן חיים החלוץ בעט חזק מ-18 מטרים, ישר לידיים של גלזר.


דקה 29 – ורמוט פרץ לרחבה משמאל, התגבר על ההגנה ובעט לשער של ראיקוביץ', אך הכדור חלף ליד הקורה הימנית בדרך החוצה.


דקה 40 – 0:2 למכבי תל אביב. בן חיים החלוץ פרץ לרחבה מימין ובעט לשער. גלזר הדף, אבל לצערו ריקן היה במקום כדי להשתלט על הריבאונד ולהכפיל את היתרון.






ריקן. שער לפני ההפסקה (ערן לוף)



דקה 45 – אוהדי מכבי חיפה העצבניים קראו "ניאו נאצים" לעבר האוהדים האורחים. בנוסף, נשמעו קריאות "ביזיון" ושריקות בוז לעבר הקבוצה, וחלק מהקהל הירוק נטש את האיצטדיון כבר בהפסקה.


דקה 51 – עטר בעט חזק משמאל, ולא הצליח למצוא את המסגרת.


דקה 63 – בניון הוחלף באליאל פרץ וזכה למטר שריקות בוז מהקהל הירוק.


דקה 71 – דסה הגביה כדור לרחבה שם חיכה קיארטנסאון, שנגח מעל לשער של גלזר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי