וידיגאל רוצה את בן חיים הבלם גם בעונה הבאה

אלירן עטר מול טל בן חיים
אלירן עטר מול טל בן חיים | ערן לוף

מאמן מכבי ת"א הבהיר את עמדתו ואמר על ה-0:2 בחיפה: "ניצחנו קבוצה שנחשבת לגדולה". אלישע לוי עקב אחרי הבלם וגולסה, אין התקדמות בנוגע לבן חיים החלוץ

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ניצחה אתמול (ראשון) 0:2 את מכבי חיפה בסמי עופר ופניה כבר לעבר גמר גביע המדינה ב-25 במאי מול בני יהודה. במקביל, מאחורי הקלעים ראשי המועדון עסוקים בהכנות לשינוי לעונה הבאה.

 

המגן השמאלי אופיר דוידזאדה אמור להחליט בימים הקרובים לאן פניו מועדות. סוכנו דודו דהאן שוהה בבלגיה וקבוצתו גנט לא תעמוד בדרכו לשוב לישראל. הבלגים דורשת כ–750 אלף יורו עבור כרטיסו של השחקן, כשבחוזהו קיים סעיף בו הפועל באר שבע יכולה להשוות כל הצעה ממועדון ישראלי. בסביבת מכבי ת"א טוענים כי הכל תלוי בהחלטתו של השחקן והם לא מתכוונים להתאמץ יתר על המידה.




 

גם טל בן חיים החלוץ ממתין להחלטה בנושא שדרוג חוזהו. על פי משפחת בן חיים לא הייתה עד עכשיו פגישה שתסלול חוזה כספי חדש שתשאיר אותו בקריית שלום.

 

ג'ורדי קרויף חזר מפגישה אצל מיץ' גולדהאר בטורונטו והפרידה מהספסל הפכה לסופית כשההולנדי עלה ליציע. הצוות המקצועי תפקד ללא לחץ ונראה כי המאמן ליטו וידיגאל חש חופשי ומשוחרר. האנגולי החזיר לחיים את אבי ריקן כשנתן לו לשחק בקישור ולא בעמדת המגן השמאלי שאינה אהובה עליו. "הסגל של הקבוצה ארוך ובכל התקופה הזו המשכתי לעבוד קשה באימונים ולהוכיח כי מקומי על המגרש", סיפר ריקן בסיום.

 

וידיגאל אמר: "הניצחון הוא על יריבה שנחשבת למועדון גדול פה. שיחקו שחקנים עם אופי כי אחרת זה קשה ובתמונה הכללית זה נראה טוב. המטרה היא לשפר את היכולת עד למשחק גמר הגביע נגד בני יהודה". יוסי בניון הוסיף: "אני מנסה לעשות את המקסימום, לרוץ וליהנות ומקווה להמשיך כך. מהרגע הראשון אמרתי שזה מה שציפיתי ואני מקווה להמשיך ולהצדיק את זה".




טל בן חיים. אין התקדמות. צילום: ערן לוף

 טל בן חיים. אין התקדמות. צילום: ערן לוף



אוסקר סקאריונה, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, לא היה בסגל ונכון לעכשיו אין לו הצעה ממועדון באירופה. הארגנטינאי לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. מחוץ לסגל היה גם הקשר הברזילאי מרסלו כמו גם שגיב יחזקאל ואיגור פיליפנקה. קרויף אמור להיפגש בקרוב עם טל בן חיים הבלם, גל אלברמן, יוסי בניון, ברק יצחקי ויובל שפונגין אשר מסיימים חוזה ולהודיע להם על ההחלטה בנוגע לעתידם במועדון המשך דרכם.

 

וידיגאל כבר הבהיר כי הראשון אותו יש להחתים לעונה נוספת הוא הבלם טל בן חיים הנמצא בכושר וביכולת הטובה ביותר מבין הבלמים בישראל. גורם במכבי תל אביב ציין כי המאמן הלאומי שוגה בכך שאינו מזמן את בן חיים לנבחרת. אתמול הגיע אלישע לוי למשחק ובין השאר עקב שוב אחרי השחקן ואחרי אייל גולסה.

 

שרן ייני וגולסה ספגו כרטיס צהוב חמישי ולא ישחקו במחזור האחרון מול מכבי פתח תקווה, אך יהיו זמינים לגמר הגביע. מי שצריכים להיזהר מצהוב חמישי הם השוער פרדראג ראיקוביץ', איתן טיבי ואבי ריקן ומסתמן שהשלושה לא ישחקו מול הקבוצה מהבירה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי